Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBilaș, Ludmila
dc.contributor.authorAdeeb, Masadeh
dc.date.accessioned2017-10-25T05:50:31Z
dc.date.available2017-10-25T05:50:31Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.issn1810-9136
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/319
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.3 (101), iunie 2017 - P. 39-50. - Bibliogr.: p. 16 - Categoria B, ISSN 1810-9136en_US
dc.description.abstractÎn articolul dat, este analizat conceptul spiritului de lider al echipelor, în condițiile unor schimbări dinamice. Aici, sunt analizate conceptele spiritului de lider al diferiților autori. Este subliniată înțelegerea profundă a caracteristicilor echipelor, a tipurilor, componenței, a numărului de persoane. Sunt descrise diverse etape de formare a echipelor în organizațiile de business și sarcinile liderilor. În calitate de factor, care facilitează dezvoltarea spiritului de lider și a activității de echipă, este analizat coaching-ul. În articol, sunt formulate concluziile și recomandările privind implementarea lui în companiile autohtone. CZU: 005.322:316.46+316.45. JEL: M12.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherEditura ASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr.3 (101) / 2017
dc.subjectspirit de lideren_US
dc.subjectechipăen_US
dc.subjectformarea echipeloren_US
dc.subjectsarcinile lideriloren_US
dc.subjectcoachingen_US
dc.subjectinteracțiunea în cadrul coaching-uluen_US
dc.titleDezvoltarea leadership-ului și activitatea de echipă a colaboratorilor în baza coachingului rezultativen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilas-L_Adeeb-M_ec_2017_3.pdf454.03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.