Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorȚugui, Stella-
dc.contributor.authorPentelei, Alina-
dc.date.accessioned2024-03-07T11:24:36Z-
dc.date.available2024-03-07T11:24:36Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.isbn978-9975-180-05-4-
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3187-
dc.descriptionȚUGUI, Stella, PENTELEI, Alina. The Role of AI in Business Digitalization = Perspectivele utilizarii AI în digitalizarea afacerilor. Coord. șt.: SAHARNEAN, Liliana. In: Simpozion Ştiinţific al Tinerilor Cercetători, (7-8 aprilie 2023) [online]: Culegere de lucrări ştiinţifice. Ediţia a 21-a. Chişinău: [S. n.], 2023, vol. 1, pp. 182-185. ISBN 978-9975-180-05-4.en_US
dc.description.abstractRelevanța acestui studiu rezultă din constanta evoluție a tehnologiilor și observarea beneficiilor pe care AI le poate aduce în implementarea sa în domeniul marketingului digital. Principalele obiective sunt de a explora avantajele și provocările implementării AI în strategiile de marketing digital, inclusiv costurile, considerentele etice și cerințele de formare a angajaților. Analizând cantități mari de date și anticipând comportamentul utilizatorilor, AI poate ajuta specialiștii în marketing să creeze strategii de marketing mai personalizate și mai eficiente. Tehnologiile AI pot, de asemenea, să examineze date noi și să ofere clienților informații mai relevante pe baza preferințelor acestora. În general, AI modifică fundamental modul în care desfășurăm operațiunile de afaceri, dând putere vânzătorilor să se concentreze pe rezultate și ajutând clienții mai eficient. Am constatat că exemplele din lumea reală de organizații care folosesc inteligența artificială în marketingul digital abundă. Cu toate acestea, suntem la începutul procesului atât de aplicare practică a IA de către afaceri în general, cât și de funcțiile lor de marketing în special. Este important, ca și în cazul majorității tehnologiilor cu potențial semnificativ, aplicarea inteligenței artificiale în marketing generează nu doar considerații practice, ci și întrebări etice. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v1.40; CZU: 004.89:334.72; JEL: M31, M37, O31, O33en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrint-Caroen_US
dc.subjectinteligența artificialăen_US
dc.subjectdigitalizarea afaceriloren_US
dc.subjectdate de marketingen_US
dc.subjectautomatizareen_US
dc.subjectdecizii de marketingen_US
dc.subjectprocese de afacerien_US
dc.subjectcomportamentul consumatoruluien_US
dc.subjectmarketing digitalen_US
dc.titleThe Role of AI in Business Digitalizationen_US
dc.title.alternativePerspectivele utilizarii AI în digitalizarea afaceriloren_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Simp_St_al_tinerilor_cercet_7-8 aprilie 2023 Vol_1_p 182-185.pdf346.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.