Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3136
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMoraru, Maria-
dc.date.accessioned2024-03-06T08:18:18Z-
dc.date.available2024-03-06T08:18:18Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.isbn978-9975-180-05-4-
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3136-
dc.descriptionMORARU, Maria. Analysis of the Existing Quality Management within the Enterprise and Development of Proposals for its Improvement = Analiza sistemului existent de management al calității la întreprindere și elaborarea de propuneri pentru perfecționarea acestuia. Coord. șt.: ȚÎMBALIUC, Natalia. In: Simpozion Ştiinţific al Tinerilor Cercetători, (7-8 aprilie 2023) [online]: Culegere de lucrări ştiinţifice. Ediţia a 21-a. Chişinău: [S. n.], 2023, vol. 1, pp. 43-47. ISBN 978-9975-180-05-4.en_US
dc.description.abstractManagementul calității joacă un rol important în cadrul unei întreprinderi, deoarece conduce la o mai mare satisfacție a clienților, la un avantaj competitiv, la reducerea costurilor, la îmbunătățirea proceselor, la respectarea standardelor și reglementărilor și la o mai mare implicare a angajaților. Întreprinderile care acordă prioritate managementului calității au mai multe șanse de a reuși și de a prospera în mediul de afaceri actual. O reputație solidă în ceea ce privește calitatea este un factor de diferențiere important pe piața actuală. Prin urmare, o organizație trebuie să dispună de procese și instrumente de management al calității de ultimă generație, care să sprijine întreaga organizație. Cu toate acestea, pentru a avea un sistem de management al calității de succes, principiile de management al calității trebuie să fie stabilite și revizuite în mod constant. Astfel, scopul acestui articol este de a prezenta rezultatele studiilor privind impactul sistemului de management al calității asupra îmbunătățirii proceselor de management în cadrul întreprinderelor. Obiectivul principal fiind analizarea impactului implementării cerințelor ISO 9001 pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții, îmbunătățirea proceselor de management și a obiectivelor în domeniul calității. De asemenea, studiul evidențiază propuneri de perfecționare a sistemul de management al calității. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v1.07; CZU: 005.52:005.6; JEL: M10, M11en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherPrint-Caroen_US
dc.subjectquality managementen_US
dc.subjectISO 9001:2015 standarden_US
dc.subjectquality improvementen_US
dc.subjectmanagement processesen_US
dc.titleAnalysis of the Existing Quality Management within the Enterprise and Development of Proposals for its Improvementen_US
dc.title.alternativeAnaliza sistemului existent de management al calității la întreprindere și elaborarea de propuneri pentru perfecționarea acestuiaen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Simp_St_al_tinerilor_cercet_7-8 aprilie 2023 Vol_1_p 43-47.pdf443.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.