Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/280
Title: Dezvoltarea performanțelor întreprinderii de turism prin prisma culturii organizaționale
Authors: Platon, Nicolae
Keywords: cultură organizaţională
cultură managerială
stil managerial
întreprindere turistică
valori
norme
reguli
valori culturale
etică în afaceri
Issue Date: Jun-2017
Publisher: Editura ASEM
Series/Report no.: Economica;nr.2 (100) / 2017
Abstract: Într-o societate în care accentul se pune pe inovare și creativitate și în care întreprinderile de turism trebuie să fie flexibile pentru a face față mediului concurențial, abordarea managerială din perspectiva integrării unei culturi organizaționale performante este esențială. Întreprinderea modernă acționează într-un mediu dinamic, mediu care o obligă la schimbări permanente și eforturi investiționale considerabile în vederea folosirii oportunităților care i se oferă. Desigur, conectarea la oportunitățile mediului nu este o opțiune, ci o necesitate, mai ales în condițiile procesului de globalizare care se desfășoară în prezent. În prezentul articol, autorul descrie tipologia culturii organizaționale, caracterizând, totodată, premisele, componentele și valorile culturale specifice întreprinderilor de turism. JEL: M1, M21. CZU: 005.332.1:005.73:338.48
Description: Publicat în: Economica: Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.2 (100), iunie 2017 - P. 36-50. - Bibliogr.: p. 47 - Categoria B, ISSN 1810-9136
URI: http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/280
ISSN: 1810-9136
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Platon-N_ec_2017_2.pdf418.21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.