Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBelostecinic, Grigore
dc.contributor.authorJomir, Eudochia
dc.date.accessioned2023-05-02T09:15:01Z
dc.date.available2023-05-02T09:15:01Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.issn1810-9136
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2648
dc.descriptionBELOSTECINIC, Grigore, JOMIR, Eudochia. Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing = Digital Marketing – a New Stage in the Evolution of the Modern Marketing Concept. Economica. 2023, nr. 1(123), pp. 7-22. ISSN 1810-9136.en_US
dc.description.abstractRevoluţia digitală a schimbat şi schimbă fundamental orice activitate umană, indiferent că vorbim de economie, inovaţie, educaţie, sănătate, administraţie etc., ritmul acesteia fiind într-o continuă creștere. Internetul, telefoanele mobile sau orice alte instrumente care colectează, stochează, distribuie informaţia digitală, se răspândesc rapid în întreaga lume, atât în țările dezvoltate economic, cât şi în cele în curs de dezvoltare, iar mediul online, mediul mobil, crearea de baze de date, extragerea datelor, automatizarea, comunicaţiile de la distanţă și altele sunt cuvinte cheie pentru noile tehnologii şi resurse. Procesele de digitalizare influențează în întregime și semnificativ modelele de afaceri, iar activitatea de marketing nu este o excepție. În acest context, capătă o importanță deosebită impactul pe care îl are digitalizarea asupra conținutului conceptului modern de marketing, beneficiile oferite companiilor și clienților, domeniile de aplicare a digitalizării în activitatea practică cu referință la componentele mixului de marketing. CZU: 339.138:[004.738.5+004.77+004.78]; JEL: M30, M31; DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2023.123.007 ************************************************************************************************************************************* The digital revolution has changed and continues to fundamentally change every human activity, whether we refer to economics, innovation, education, health, or governance, having an evergrowing pace. The Internet, mobile phones or other tools that collect, store, and distribute digital information rapidly spread around the world, both in economically developed and developing countries, and the online and mobile environments, thus, database creation, data mining, automation, remote communications, and others are keywords for modern technologies and resources. The digitization processes significantly influence the business models in their entirety, the marketing activity being no exception. In this regard, the impact of digitisation on the content of the modern marketing concept, the benefits for companies and customers, and the practical application of digitisation with reference to the components of the marketing mix are of particular importance. UDC: 339.138:[004.738.5+004.77+004.78]; JEL: M30, M31; DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2023.123.007en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr. 1(123)
dc.subjectdigitisationen_US
dc.subjectdigital technologiesen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectvirtual marketplaceen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjecttehnologii digitaleen_US
dc.subjectmarketing digitalen_US
dc.subjectpiață virtualăen_US
dc.titleMarketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketingen_US
dc.title.alternativeDigital Marketing – a New Stage in the Evolution of the Modern Marketing Concepten_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Belostecinic_Jomir_ ECONOMICA 1 2023.pdf629.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.