Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisor
dc.contributor.advisor
dc.contributor.authorAndoni, Ina
dc.contributor.authorHioară, Natalia
dc.date.accessioned2023-02-06T08:46:28Z
dc.date.available2023-02-06T08:46:28Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.isbn978-9975-50-271-9
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2436
dc.descriptionANDONI, Ina, HIOARĂ, Natalia. Methods of memorising the economic terms by students (Future Economic Translators). In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică. Ediția 10, Vol. 1, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți, 2022, pp. 91-97. ISBN 978-9975-50-271-9.
dc.description.abstractRelaţiile semantice dintre cuvintele aceleiaşi limbi sau dintre cuvintele unor limbi diferite sunt extraordinar de complexe, însă traducătorul trebuie să ţină cont dacă cuvintele se deosebesc atât ca formă cât şi ca sens, dacă cuvintele sunt identice sau asemănătoare ca formă, dar se deosebesc ca sens, şi invers, dacă cuvintele sunt diferite ca formă dar identice sau apropiate ca sens. Autorii propun folosirea metodei de cognate pairs approach, cuvinte cu aceleaşi etimologii în română şi engleză şi distance pairs approach (cuvinte cu etimologii diferite). CZU 811.111`373.6:811.135.1`373.6.en_US
dc.description.sponsorshipen_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisheren_US
dc.subjecttermeni izomorfien_US
dc.subjecttermeni polimorfien_US
dc.subjectechivalență conotativăen_US
dc.subjectdenotativăen_US
dc.subjectnormativăen_US
dc.subjecttermeni ai unei specializări îngusteen_US
dc.subjectformalăen_US
dc.titleMethods of memorising the economic terms by students (Future Economic Translators)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ina Andoni_Natalia Hioară_Conf_ Bali2021_pp.91-97.pdf512.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.