Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNastas, Vasile-
dc.date.accessioned2022-12-12T12:16:05Z-
dc.date.available2022-12-12T12:16:05Z-
dc.date.issued2022-09-
dc.identifier.issn1810-9136-
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2321-
dc.descriptionNASTAS, Vasile. Automatizarea procesului de know your customer prin intermediul aplicației mobile = Automation of the Know Your Customer Process through the Mobile Application. In: Economica. 2022, nr. 3(121), pp. 104-115. ISSN 1810-9136.en_US
dc.description.abstractAceastă lucrare explorează valoarea aplicațiilor mobile și impactul acestora asupra procesului Know Your Customer (KYC)*, felul în care s-ar putea procesa diferite date și oferi rezultate bazate pe datele procesate. Cercetarea se focalizează pe investigații, rapoarte și statistici din diferite surse, cu privire la relația dintre automatizarea Know Your Customer și aplicațiile mobile concepute pentru aceasta. De asemenea, studiul include analize ale modului de punere în aplicare, în diverse țări, a rezultatelor explorării unui concept de delegare a unei părți din procesarea datelor, ce revine procesului Know Your Customer, către partea mobilă și stiva tehnologică utilizată în acest scop. Partea de delegare poate oferi o reducere semnificativă a costurilor și poate crește veniturile finale. CZU: 658.89:[621.395.721.5:004.451.5]; JEL: L86, E58, G18. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.104 ************************************************************************************************************************************* This paper explores the value of mobile applications and their impact over the Know Your Customer (KYC)* process, the way it could process different data and offer an output based on processed data. The research is focused on investigations, reports and statistics from different sources regarding relation between the Know Your Customer automation and mobile applications designed for it. Besides, the study also includes analysis of the ways how it is implemented in different countries, results of a proof of concept that could delegate part of the Know Your Customer job to the mobile side and the technology stack that was used for this purpose. The delegation part can provide significant costs reduction and increase the final revenue. CZU: 658.89:[621.395.721.5:004.451.5]; JEL: L86, E58, G18. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.104en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr. 3(121)-
dc.subjectclient finalen_US
dc.subjectcosturi Know Your Customeren_US
dc.subjectpiața aplicațiilor mobileen_US
dc.subjectstatistica aplicațiilor mobileen_US
dc.subjectComputer Visionen_US
dc.subjectend consumersen_US
dc.subjectmobile marketplaceen_US
dc.subjectmobile statisticsen_US
dc.titleAutomatizarea procesului de know your customer prin intermediul aplicației mobileen_US
dc.title.alternativeAutomation of the Know Your Customer Process through the Mobile Applicationen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasile Nastas_ec_3_2022.pdf606.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.