Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2204
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJuravelui, Tatiana-
dc.date.accessioned2022-08-29T11:01:30Z-
dc.date.available2022-08-29T11:01:30Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.issn1810-9136-
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2204-
dc.descriptionJURAVELI, Tatiana. Componenta prețului ca variabilă importantă a procesului de negociere în turism = The Price Component as an Important Variable of the Negotiation Process in Tourism. In: Economica. 2022, nr. 2(120), pp. 38-48. ISSN 1810-9136.en_US
dc.description.abstractProcesul de negociere din cadrul businessului turistic internațional implică în sine un ansamblu de întruniri, discuții și decizii, prin intermediul cărora se urmărește realizarea obiectivelor și promovarea intereselor actorilor pieţei turistice, încheierea de contracte avantajoase precum și asigurarea unei perspective favorabile afacerilor, dacă prețul negociat este unul competitiv. În aceste condiții, componenta prețului devine cea mai importantă variabilă a procesului de negociere, deoarece aceasta poate avea atât consecințe benefice asupra actului negocierii, cât și consecințe grave asupra rezultatului acestui proces. Din perspectiva asigurării unui climat organizațional favorabil, negociatorii, în permanență, apelează la această variabilă pentru a influența rezultatele negocierilor. Prezentul articol abordează tematica stabilirii prețului la produsele și serviciile turistice în cadrul businessului turistic internațional, ca rezultat al tratativelor purtate între actorii pieţei turistice, propunându-și să efectueze o analiză amplă a acestui subiect. CZU: 338.48:338.532.64; JEL: M2, L11, L83. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.120.038 ************************************************************************************************************************************* The negotiation process within the international tourism business involves a set of meetings, discussions and decisions, through which it is aimed at achieving the objectives and promoting the interests of the tourism market actors, by concluding advantageous contracts and ensuring a favourable prospect for business, if the negotiated price is a competitive one. In these terms, the price component becomes the most important variable of the negotiation process, as it can have both beneficial consequences on the act of negotiation and serious consequences on the outcome of this process. From this perspective, negotiators, at all times, resort to this variable to influence the results of the negotiations. This article addresses the topic of tourism products pricing and services within the international tourism business as a result of the negotiations between the actors of the tourism market, aiming to carry out a comprehensive analysis of this topic. CZU: 338.48:338.532.64; JEL: M2, L11, L83. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.120.038en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr. 2(120)-
dc.subjectnegotiationen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectofferoren_US
dc.subjectsuppliersen_US
dc.subjectprovidersen_US
dc.subjectconsumersen_US
dc.subjectnegociereen_US
dc.subjectturismen_US
dc.subjectprețen_US
dc.subjectofertanțien_US
dc.subjectfurnizorien_US
dc.subjectconsumatorien_US
dc.titleComponenta prețului ca variabilă importantă a procesului de negociere în turismen_US
dc.title.alternativeThe Price Component as an Important Variable of the Negotiation Process in Tourismen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tatiana JURAVELI_ ec_2022_2.pdf521.73 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.