Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMarin, Iurie-
dc.contributor.authorSaharnean, Liliana-
dc.date.accessioned2022-06-29T08:46:22Z-
dc.date.available2022-06-29T08:46:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.isbn978-9975-75-663-1-
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2186-
dc.descriptionMARIN, Iurie, SAHARNEAN, Liliana. Actualitatea e-marketingului. În: Simpozionul științific al tinerilor cercetători, (25-26 aprilie 2013). Ed. a 11-a. Chișinău: ASEM, 2013, vol. 2, pp. 64-66. ISBN 978-9975-75-663-1.en_US
dc.description.abstractMarketingul pe internet, numit şi e-Marketing, este marketingul produselor sau serviciilor prin intermediul internetului. Internetul aduce multe beneficii unice marketingului, incluzând costurile scăzute de distribuţie a informaţiei către o audienţă globală prin suporturile de publicitate online, activitatea de marketing pe internet devine mult mai uşoară decât cea prin metodele clasice.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherASEMen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjecte-marketingen_US
dc.subjectmarketing serviciiloren_US
dc.subjectRepublica Moldovaen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.titleActualitatea e-marketinguluien_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marin Iurie_Saharnean Liliana_TC Vol2 2013.pdf420.21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.