Please use this identifier to cite or link to this item:
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2175
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Șișcan, Ecaterina | |
dc.date.accessioned | 2022-06-28T07:35:28Z | |
dc.date.available | 2022-06-28T07:35:28Z | |
dc.date.issued | 2016-09 | |
dc.identifier.isbn | 978-9975-75-835-2 | |
dc.identifier.uri | https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2175 | |
dc.description | ŞIŞCAN, Ecaterina. Situația actuală și tendințe de dezvoltare a pieței serviciilor de învățământ superior din Republica Moldova. În: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare și competitivitate spre progres economici:conf.șt.intern. consacrată celei de-a 25-a aniversări a ASEM: culegere de articole selective, 23-24 sept. 2016. Chișinău: ASEM, 2016, vol. 2, pp.258-262. ISBN: 978-9975-75-835-2. | en_US |
dc.description.abstract | The role of higher education in formation human potential and sustainable development of society, determines the need to consider a number of issues related operating principles and development trends of the educational services market. This paper considers the main tendencies of development and identifies some problems of the higher education market of Moldova. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ASEM | en_US |
dc.subject | higher education | en_US |
dc.subject | educational marketing | en_US |
dc.subject | educational services market | en_US |
dc.subject | structure of demand | en_US |
dc.subject | competition | en_US |
dc.title | Situația actuală și tendințe de dezvoltare a pieței serviciilor de învățământ superior din Republica Moldova | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2.Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SiscanEcaterina_ Conf 23-24 septembrie 2016 Vol II.pdf | 373.84 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.