Please use this identifier to cite or link to this item:
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/1947
Title: | Application of the EFQM excellence model for heis (ASEM example) |
Other Titles: | Aplicarea modelului de excelență EFQM pentru instituțiile de învățământ superior (pe baza exemplului ASEM) |
Authors: | Cotelnic, Ala Dorogaia, Irina |
Keywords: | calitate în învățământul superior îmbunătățire continuă model EFQM indicatori de evaluare a calității |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ASEM |
Abstract: | Prezentul articol redă rezultatele cercetării realizate de autori privind aplicarea modelului EFQM, privit ca instrument care ajută la evaluarea propriului nivel de dezvoltare al universității, la identificarea punctelor tari și a punctelor slabe ale sistemelor de management, în cadrul universității: Academia de Studii Economice din Moldova. De asemenea, modelul permite instituției să determine zona în care pot efectua anumite îmbunătățiri. DOI: https://doi.org/10.53486/9789975155618.12; CZU: 005.6:378.4(478); JEL: D21; I23 |
Description: | COTELNIC, Ala, DOROGAIA, Irina. Application of the EFQM excellence model for heis (ASEM example) = Aplicarea modelului de excelență EFQM pentru instituțiile de învățământ superior (pe baza exemplului ASEM). In: 30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness [online]: The International Scientific Conference dedicated to the 30th Anniversary of the establishment of the Academy of Economic Studies of Moldova, September 24th-25th, 2021, Chisinau. Chișinău: ASEM, 2022, vol. 1, pp. 88-96. ISBN 978-9975-155-61-8. |
URI: | https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/1947 |
ISBN: | 978-9975-155-61-8 |
Appears in Collections: | 2.Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
COTELNIC Ala_DOROGAIA Irina_Conf_September 24th-25th_ 2021_Vol_1.pdf | 639.86 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.