Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/192
Title: Influenţa mecanismului de formare a preţurilor asupra performanțelor întreprinderii
Authors: Zaharco, Silvia
Keywords: preț
performanțe
profit
gestiune
întreprindere
Issue Date: 2015
Publisher: Editura ASEM
Series/Report no.: Economica;nr.3 (93) / 2015
Abstract: În domeniul economic, prezenţa preţului este evidentă, fiindcă, în categoria de preţ, sunt întrunite toate problemele de dezvoltare economică: producţia, mărfurile, munca, informaţia, capitalul, investiţiile, transporturile, serviciile, folosirea pământului etc. În activitatea oricărei întreprinderi producătoare de bunuri şi servicii, preţul deţine un rol special, de maximă importanţă pentru atingerea obiectivului final, pe care şi-l propune – maximizarea profitului. În studierea preţurilor, cunoaşterea conţinutului economic şi a mecanismului formării lor este o premisă hotărâtoare pentru a se înfăptui trecerea de la fundamente teoretice la fundamente practice a modalităţilor și tehnicilor de stabilire a preţurilor. JEL: D49; O12
Description: Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, 2015. № 3. - P. 40-48. - Bibliogr.: p. 48. - Categoria B ISSN 1810-9136
URI: http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/192
ISSN: 1810-9136
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZaharcoS_ec_2015_3.pdf346.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.