Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/1926
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMelnic, Igor-
dc.contributor.authorGraur, Anatol-
dc.date.accessioned2022-04-14T11:54:07Z-
dc.date.available2022-04-14T11:54:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn1810-9136-
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/1926-
dc.descriptionMELNIC, Igor, GRAUR, Anatol. Indicatorii-cheie de performanță în activitatea logistică a întreprinderii = Key Performance Indicators in the Enterprise’s Logistics Activity. In: Economica. 2022, nr. 1(119), pp. 7-27. ISSN 1810-9136.en_US
dc.description.abstractManagementul lanțului de aprovizionaredesfacere are drept scop satisfacerea necesităților clienților, obținerea unor performanțe înalte în cadrul organizației și identificarea modalităților prin care întreprinderile continuă să inoveze, să învețe și să se dezvolte. În consecință, obiectivele managementului lanțului de aprovizionare-desfacere constau în reducerea costurilor, risipei, compresia timpului, flexibilitate în capacitatea de răspuns, reducerea timpului de livrare, eliminarea rupturilor de stoc etc. Pentru atingerea obiectivelor și scopurilor întreprinderii, luarea deciziilor manageriale corecte și la timp, entitățile au nevoie de un sistem de indicatori de performanță. Astfel, întreprinderile identifică rezultatele prin stabilirea gradului de satisfacere a nevoilor clienților, înțelegerea proceselor cu care se confruntă, identificarea problemelor, blocajelor, pierderilor, fundamentarea deciziilor ce urmează a fi adoptate, monitorizarea implementării și rezultatelor deciziilor luate etc. CZU: 005.932.2:005.216.1 ; JEL: L21, M21, M41, O12. DOI : https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.007 ************************************************************************************************************************************* Supply chain management is designed to meet customer needs, achieve high performance within the organization and identify the ways in which companies continue to innovate, learn and grow. As a result, the goals of the support chain management are to reduce costs, waste, time compression, flexibility in response capacity, reduce delivery time, eliminate stock breaks, etc. In order to achieve business objectives and goals, making sound and timely management decisions, entities need a system of performance indicators. In this way, businesses identify results by determining how they meet customers’ needs, understanding their processes, identifying problems, bottlenecks, losses, substantiating decisions to be taken, monitoring implementation and results of decisions taken, etc. CZU: 005.932.2:005.216.1 ; JEL: L21, M21, M41, O12. DOI : https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.007en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr. 1(119)-
dc.subjectlogisticăen_US
dc.subjectmanagementul lanțului de aprovizionare-desfacereen_US
dc.subjectindicatori cheie de performanțăen_US
dc.subjectperformanțăen_US
dc.subjecteficiențăen_US
dc.subjecteficacitateen_US
dc.subjectlogisticsen_US
dc.subjectsupply chain managementen_US
dc.subjectkey performance indicatorsen_US
dc.titleIndicatorii-cheie de performanță în activitatea logistică a întreprinderiien_US
dc.title.alternativeKey Performance Indicators in the Enterprise’s Logistics Activityen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Igor MELNIC_Anatol GRAUR_Econ_ nr 1_ 2022.pdf783.09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.