Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/1824
Title: Asigurarea calității produsului turistic în raport cu consumatorii – turiști
Other Titles: Ensuring the quality of the tourist product in relation to the consumers-tourists
Authors: Platon, Nicolae
Zaporojan, Felicia
Cabac, Elena
Keywords: calitate
servicii turistice
produse turistice
consumator-turist
întreprindere turistică
Issue Date: Nov-2021
Publisher: ASEM
Abstract: Pentru ca o întreprindere turistică să fie gestionată cu succes, este necesar ca aceasta să fie modernizată, coordonată și controlată într-un mod sistematic și eficient. De aceea, implementarea și asigurarea unui sistem de management al calității este o necesitate pentru întreprinderile turistice, deoarece el este proiectat pentru îmbunătățirea continuă a performanțelor întreprinderii, totodată, luând în considerare și necesitățile consumatorului-turist. Datorită complexităţii conținutului și a tematicii abordate, prezentul articol poate contribui la conturarea unei viziuni de ansamblu asupra managementului calității din cadrul întreprinderii turistice, oferind informații necesare consumatorului-turist în raport cu calitatea prestației. În consecință, scopul acestei cercetări este de a elucida cu rigoare științifică complexitatea problemelor ce vizează asigurarea calității deservirii turistice în raport cu consumatorii-turiști.
Description: PLATON, Nicolae, ZAPOROJAN, Felicia, CABAC, Elena. Asigurarea calității produsului turistic în raport cu consumatorii – turiști = Ensuring the quality of the tourist product in relation to the consumers-tourists. In: Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei [online]: simp. șt.-practic dedicat Zilei mondiale a calităţii, ed. a 7-a, 11 noiembrie 2021. Chişinău: ASEM, 2021, pp. 29-37. e-ISBN 978-9975-155-58-8.
URI: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/1824
ISBN: 978-9975-155-58-8
Appears in Collections:2.Articole



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.