Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGhenova, Svetlana-
dc.contributor.authorProciuc, Natalia-
dc.date.accessioned2016-09-05T06:39:39Z-
dc.date.available2016-09-05T06:39:39Z-
dc.date.issued2016-06-
dc.identifier.issn1810-9136-
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/151-
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, 2016. № 2. - P. 26-38. - Bibliogr.: p. 38 - Categoria B ISSN 1810-9136en_US
dc.description.abstractAceastă publicație științifică are drept scop examinarea modalităților de punere în aplicare a strategiei de marketing lateral în contextul politicii de produs a întreprinderilor din Republica Moldova. În prezent, întreprinderile vinicole din republică se confruntă cu o concurență dură a băuturilor alcoolice, atât pe piața externă, cât și pe cea internă, fapt care conduce la o dinamică instabilă de creștere a volumelor de producție și de produse realizate de acestea. Au fost studiate exemple de utilizare a tehnologiilor laterale de către întreprinderile viti-vinicole din Republica Moldova, care au identificat nivelul și problemele de implementare a acestora. Totodată, au fost propuse o serie de recomandări privind aplicarea tehnicii de marketing lateral asupra produsului, pieței și mixului de marketing, fapt care ar spori eficiența politicii de produs promovată de fabricile de vin din Republica Moldova. JEL: M31.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherEditura ASEMen_US
dc.subjectpolitică de produsen_US
dc.subjectfabrici de vin din Republica Moldovaen_US
dc.subjectmarketing lateralen_US
dc.subjectmetode de marketing lateralen_US
dc.titleMarketingul lateral în contextul politicii de succes în domeniul produsului din cadrul întreprinderilor vinicole din Republica Moldovaen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ec_2016_2_GhenovaS_ProciucN.pdf477.21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.