Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789.1/180
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMalancea, Iurie-
dc.date.accessioned2021-10-12T11:28:46Z-
dc.date.available2021-10-12T11:28:46Z-
dc.date.issued2021-09-
dc.identifier.issn1810-9136-
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789.1/180-
dc.descriptionMALANCEA, Iurie. Imaginea brandurilor autohtone Iuvas, Maicom și Vasconi prin prisma indicatorului Net Promoter Score = Image of the Local Brands Iuvas, Maicom and Vasconi Reflected through the Net Promoter Score. In: Economica. 2021, nr. 3(117), pp. 62-70. ISSN 1810-9136.en_US
dc.description.abstractArticolul prezintă evoluția industriei ușoare a Republicii Moldova, din ultimii 15 ani, și anume a sectorului de confecții, prin analiza imaginii brandurilor autohtone de vestimentație Iuvas, Maicom și Vasconi, reflectată prin indicatorul Net Promoter Score (NPS). Urmărind crearea unei culturi organizaționale centrate pe câștigarea loialității consumatorilor și inspirarea angajaților pentru sporirea profitabilității companiei, indicatorul NPS reprezintă o metodă eficientă de măsurare a felului în care o companie tratează oamenii cu care interacționează. În urma studiului, nici unul din cele trei branduri nu au obținut un scor pozitiv, fapt ce evidențiază necesitatea sporită din partea acestor branduri de a-și îmbunătăți eforturile de marketing. Cu un NPS negativ, o companie e nevoită să investească mai multe resurse în activitățile de marketing pentru a achiziționa consumatori noi, fapt ce reduce competitivitatea acesteia pe piață. CZU:[339.138:347.772]:687.1(478). JEL: M31. ************************************************************************************************************************************* This article presents the evolution of the light industry of the Republic of Moldova in the last 15 years, namely the clothing sector, by analyzing the image of the local clothing brands Iuvas, Maicom and Vasconi, reflected by the Net Promoter Score (NPS) indicator. Aiming to create an organizational culture, focused on gaining consumer loyalty and inspiring employees to increase company profitability, the NPS indicator is an effective way of measuring how a company treats the people it interacts with. None of the three brands scored positively in the survey, which shows a considerable increase in marketing efforts. With a negative NPS, a company must invest more resources in marketing activities to acquire new customers, which reduces its competitiveness in the market. CZU:[339.138:347.772]:687.1(478). JEL: M31.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr.3 (117)-
dc.subjectimagineen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectevaluareen_US
dc.subjectNet Promoter Scoreen_US
dc.subjectloialitateen_US
dc.subjectavantaj competitiven_US
dc.titleImaginea brandurilor autohtone Iuvas, Maicom și Vasconi prin prisma indicatorului Net Promoter Scoreen_US
dc.title.alternativeImage of the Local Brands Iuvas, Maicom and Vasconi Reflected through the Net Promoter Scoreen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malancea_Iu_ Economica_ 3_ 2021.pdf333.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.