Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789.1/161
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGutium, Tatiana
dc.contributor.authorCiobanu, Mihail
dc.date.accessioned2021-07-13T08:05:30Z
dc.date.available2021-07-13T08:05:30Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.issn1810-9136
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789.1/161
dc.descriptionGUTIUM, Tatiana, CIOBANU, Mihail. Noua paradigmă a comportamentului consumatorilor în perioada pandemiei COVID-19 = The New Paradigm of Consumer Behaviour During the COVID-19 Pandemic Period. In: Economica. 2021, nr. 2(116), pp. 36-46. ISSN 1810-9136.en_US
dc.description.abstractPandemia COVID-19 a perturbat economiile, sistemul alimentar și comportamentul consumatorilor. Pentru a ieși din criza cauzată de SARS-CoV-2, cu pierderi minime, este foarte important să cunoaștem modul în care se schimbă atât comportamentul producătorilor, cât și al consumatorilor. În studiul dat, este efectuată analiza impactului pandemiei asupra modificării regimurilor alimentare ale consumatorilor, preferințelor și tendințelor de consum în baza sondajului de opinii. Scopul cercetării constă în identificarea unei noi paradigme a comportamentului consumatorilor în Republica Moldova. Rezultatele cercetării au arătat că a avut loc modificarea paradigmei comportamentului consumatorilor, care au trecut la un consum mai sănătos și a fost înregistrat un trend ascendent al procurărilor on-line. CZU: 366.1:614.4(478). JEL: D10, M31. ************************************************************************************************************************************* The COVID-19 pandemic disrupted economies, the food system and consumer behaviour. In order to emerge from the crisis caused by SARS-CoV-2, with minimal losses, it is very important to know how the behaviour of both producers and consumers’ changes. In this study, the analysis of the impact of the pandemic on the change of consumers’ eating habits, preferences and consumption trends is performed based on the opinion poll. The aim of the research is to identify a new paradigm of consumer behaviour in the Republic of Moldova. The results of the research showed that there was a change in the paradigm of consumer behaviour, which led to healthier consumption and there was an upward trend in on-line procurement. CZU: 366.1:614.4(478). JEL: D10, M31.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr. 2(116)
dc.subjectalegerea consumatoruluien_US
dc.subjectschimbare comportamentalăen_US
dc.subjectpandemicen_US
dc.titleNoua paradigmă a comportamentului consumatorilor în perioada pandemiei COVID-19en_US
dc.title.alternativeThe New Paradigm of Consumer Behaviour During the COVID-19 Pandemic Perioden_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gutium_T_Ciobanu_M_ ec_2021_2.pdf528.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.