Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789.1/127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMogoșan, Virgina
dc.date.accessioned2021-07-06T07:10:28Z
dc.date.available2021-07-06T07:10:28Z
dc.date.issued2019-09
dc.identifier.issn2537-6187
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789.1/127
dc.descriptionMOGOŞAN, Vergina. Competenţele profesorului în şcoala contemporană Europeană. CSIE Working Papers Series. September 2019, issue 13, pp. 47-58. ISSN 2537-6187.en_US
dc.description.abstractLucrarea de faţă îşi propune să arate rezultatele cercetării întreprinse cu privire la competenţele psihosociale ale profesorilor din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2018-2019, la un număr de 200 de profesori din 9 şcoli din România, nivel preuniversitar , urban şi rural, în contextul transformărilor perpetuei din educaţie,cu scopul de a descoperi posibilităţile de optimizare a sistemelor educaţionale contemporane. Studiul experimental cognitiv privind competenţele psihosociale ale cadrelor didactice a fost sistematizat într-un conţinut, în baza identificării opiniei cadrelor didactice și , realizat prin anchetarea psihosocială. În acest context, ancheta psihosocială reprezintă o metodă activă de cercetare, aplicarea ei înseamnă implicit „acţiune socială”, proces de influenţă, instruire, educaţie. Caracterul activ al anchetei constă în aceea că, prin conţinutul întrebărilor sale, ea atrage atenţia subiecţilor investigaţi asupra problemelor supuse cercetării, cu acest prilej, faptele necunoscute sau parţial cunoscute pot deveni pe deplin cunoscute. Ancheta în investigaţia psihosocială a competenţelor cadrului didactic a fost metoda descriptivă prin care am obţinut idei, informaţii despre motivele dezvoltării personale.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherASEMen_US
dc.subjectprofesoren_US
dc.subjectcompetenţe,educaţieen_US
dc.subjecthibridizareen_US
dc.subjectrelaţiien_US
dc.subjectcomunicareen_US
dc.subjectsocietateen_US
dc.titleCompetenţele profesorului în şcoala contemporană Europeanăen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mogosan_WP_Issue13_2019.pdf396.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.