Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789.1/111
Title: Abordări noi și oportunități de promovare a turismului în Republica Moldova
Authors: Zama, Iurii
Keywords: turism
potențial turistic
strategii de marketing
promovare
turismul vitivinicol
turism rural
Issue Date: Dec-2018
Publisher: ASEM
Abstract: Articolul abordează importanța turismului pentru economia țărilor lumii și a oportunităților pe care Republica Moldova trebuie să le aplice pe larg pentru a valorifica potențialul turistic. Chiar dacă Moldova are un teritoriu limitat, totuși acest spațiu dispune de anumite avantaje competitive accentuate ca de exemplu prin agroturism sau turism vitivinicol. Practica actuală arată totuși că adesea turismul este doar o strategie reușită de marketing care atenționează anumite valori ale unor spații istorice sau naturale, sau alteori reprezintă un rezultat al asocierii cu un frumos sau exclusiv căutat pentru a face un selfie/check-in destinat rețelelor de socializare. Se vor evidenția pe de o parte câteva abordări inovative pentru piața locală de turism dar pe larg utilizate la nivel internațional și pe de altă parte îndrăznețe pentru companiile de turism locale și din Romania. Într-o economie a turismului, imediat internațională, Republica Moldova trebuie să execute strategii inovative și îndrăznețe pentru a beneficia de influența favorabilă a sectorului turistic asupra influxului de capital.
Description: ZAMA, Iurii. Abordări noi și oportunități de promovare a turismului în Republica Moldova. CSIE Working Papers Series. December 2018, issue 10, pp. 61-73. ISSN 2537-6187.
URI: http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789.1/111
ISSN: 2537-6187
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zama_WP_ISSUE_10_2018.pdf674.84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.