dc.contributor.author |
Bunget, Ovidiu Constantin
|
|
dc.contributor.author |
Farcane, Nicoleta
|
|
dc.contributor.author |
Blidișel, Rodica Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Dumitrescu, Alin Constantin
|
|
dc.date.accessioned |
2020-02-07T09:32:09Z |
|
dc.date.available |
2020-02-07T09:32:09Z |
|
dc.date.issued |
2019-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/1234567890/20 |
|
dc.description |
BUNGET, Ovidiu Constantin, FARCANE, Nicoleta, BLIDIȘEL, Rodica Gabriela, DUMITRESCU, Alin Constantin. Provocări și perspective în educația contabilă. In: Contabilitatea şi educaţia contabilă în societatea digitală = Accounting andaccounting education in the digital society: conf. șt. intern., ed. a 8-a, 4-5 apr. 2019. Chişinău: S.n., 2019, pp. 26-29. ISBN 978-9975-127-67-7. |
en_US |
dc.description.abstract |
Schimările socio-economice au determinat și vor influența radical modificările în domeniul contabilității (incluzând aici atât raportarea financiară,cât și auditul) direcționate pe patru categorii de factori: tehnologia, metodologia, standarde și competențe. Din acești factori, universităților le revine misiunea de a oferi competențele primare ale formării profesionale conexată cu toate incidențele celorlalți trei factori. Deși tehnologia este forâa motrică, înțelegerea contextuală reprezintă cheia succesului unei educații contabile adecvate. Este o perioadă interesantă pentru cei implicați în educație, necesitând adaptabilitate permanentă și o atenție deosebită. Ne propunem să semnalăm „starea de necesitate” pentru mediul universitar din perspectiva conectivității planurilor de învățământ cu nevoile pieței forței de muncă. CZU: 657:378(498) ,JEL; M41, A23, I23. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ASEM |
en_US |
dc.subject |
educație |
en_US |
dc.subject |
contabilitate |
en_US |
dc.subject |
piața forței de muncă |
en_US |
dc.title |
Provocări și perspective în educația contabilă |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |