dc.contributor.author |
Casap, Lucia
|
|
dc.date.accessioned |
2009-10-21T00:27:32Z |
|
dc.date.available |
2009-10-21T00:27:32Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/570 |
|
dc.description |
Teză de doctor în economie. Specialitatea: 521.04 – Marketing și Logistică. Conducător științific: Savciuc Oxana, doctor în economie, conferențiar universitar. |
en_US |
dc.description.abstract |
ADNOTARE: Casap Lucia “Suportul Informațional ca factor de influență a deciziilor în Marketingul Educațional”. STRUCTURA LUCRĂRII: introducere, trei capitole, concluzii și recomandări, bibliografie din 239 titluri, 22 anexe, 139 pagini text de bază ilustrat cu 15 tabele, 51 figuri și 3 formule. Rezultatele obținute sunt publicate în 12 lucrări științifice cu un volum de 4.6 coli de autor.
SCOPUL CERCETĂRII: constă în determinarea rolului și a impactului suportului informațional în luarea deciziilor în marketingul educațional din Republica Moldova. OBIECTIVELE CERCETĂRII: determinarea tendințelor marketingului modern; definirea particularităților marketingului educațional; determinarea conținutului, rolului și structurii suportului informațional în procesul decizional de marketing educațional; identificarea premiselor și gradului de dezvoltare a marketingului educațional în Republica Moldova; evaluarea suportului informațional de marketing în școlile din Moldova și identificarea soluțiilor de sporire a calității sistemului educațional prin dezvoltarea suportului informațional în deciziile de marketing educațional. CZU: 339.138:37:004(478)(043) |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
marketing educațional |
en_US |
dc.subject |
Republica Moldova |
en_US |
dc.subject |
co-creare |
en_US |
dc.subject |
suport informational |
en_US |
dc.subject |
sistem informațional de marketing |
en_US |
dc.subject |
Sistem Informațional de Management în Educație |
en_US |
dc.title |
Suportul Informațional ca factor de influență a deciziilor în Marketingul Educațional. Teză de doctor în economie. |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |