IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Suportul Informațional ca factor de influență a deciziilor în Marketingul Educațional. Teză de doctor în economie.

Show simple item record

dc.contributor.author Casap, Lucia
dc.date.accessioned 2009-10-21T00:27:32Z
dc.date.available 2009-10-21T00:27:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/570
dc.description Teză de doctor în economie. Specialitatea: 521.04 – Marketing și Logistică. Conducător științific: Savciuc Oxana, doctor în economie, conferențiar universitar. en_US
dc.description.abstract ADNOTARE: Casap Lucia “Suportul Informațional ca factor de influență a deciziilor în Marketingul Educațional”. STRUCTURA LUCRĂRII: introducere, trei capitole, concluzii și recomandări, bibliografie din 239 titluri, 22 anexe, 139 pagini text de bază ilustrat cu 15 tabele, 51 figuri și 3 formule. Rezultatele obținute sunt publicate în 12 lucrări științifice cu un volum de 4.6 coli de autor. SCOPUL CERCETĂRII: constă în determinarea rolului și a impactului suportului informațional în luarea deciziilor în marketingul educațional din Republica Moldova. OBIECTIVELE CERCETĂRII: determinarea tendințelor marketingului modern; definirea particularităților marketingului educațional; determinarea conținutului, rolului și structurii suportului informațional în procesul decizional de marketing educațional; identificarea premiselor și gradului de dezvoltare a marketingului educațional în Republica Moldova; evaluarea suportului informațional de marketing în școlile din Moldova și identificarea soluțiilor de sporire a calității sistemului educațional prin dezvoltarea suportului informațional în deciziile de marketing educațional. CZU: 339.138:37:004(478)(043) en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject marketing educațional en_US
dc.subject Republica Moldova en_US
dc.subject co-creare en_US
dc.subject suport informational en_US
dc.subject sistem informațional de marketing en_US
dc.subject Sistem Informațional de Management în Educație en_US
dc.title Suportul Informațional ca factor de influență a deciziilor în Marketingul Educațional. Teză de doctor în economie. en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account