ADNOTARE: Suvac Silvia ,,Calitatea populației Republicii Moldova. Studiu geodemografic”: Rezumatul tezei de doctor în științe geonomice, Chișinău, 2020.
DOMENIUL DE CERCETARE: Geografie economică și socială. SCOPUL ...
ADNOTARE: Suvac Silvia ,,Calitatea populației Republicii Moldova. Studiu geodemografic”: Teză de doctor în științe geonomice, Chișinău, 2020.
STRUCTURA TEZEI: Introducere, 3 Capitole, Concluzii generale, Bibliografie cu ...
ADNOTARE: Platon Nicolae. „Strategii durabile de management în dezvoltarea turismului intern și receptor din Republica Moldova”. Teză de doctor habilitat în științe economice. STRUCTURA TEZEI: adnotare, introducere, patru ...
ADNOTARE. Belostecinic Igor, “Brandingul în planificarea strategică de marketing”,gradul ştiinţific solicitat: doctor în ştiinţe economice, specialitatea: 521.04. Marketing şi logistică. STRUCTURA TEZEI: Lucrarea este ...
АННОТАЦИЯ. Белостечник Игорь Степанович, “Брендинг в стратегическом планировании маркетинга” на соискание ученой степени: Доктор экономических наук, специальность: 521.04. Маркетинг и логистика.СТРУКТУРА ДИССЕРТАЦИИ: ...
АННОТАЦИЯ. Белостечник Игорь Степанович, “Брендинг в стратегическом планировании маркетинга” на соискание ученой степени: Доктор экономических наук, специальность: 521.04. Маркетинг и логистика.СТРУКТУРА ДИССЕРТАЦИИ: ...
ANNOTATION: TITLE OF THE THESIS: Total quality management as an important factor of improvement the performances in a production of finishing materials field. REQUESTED SCIENTIFIC DEGREE: doctor of economics. THESIS ...
ADNOTARE: Cernavca Olesea, „Managementul calității totale-factor de sporire al performanțelor în domeniul producerii materialelor de finisare”. STRUCTURA TEZEI: introducere, trei capitole, concluzii generale și recomandări, ...
ADNOTARE: Cernavca Olesea, „Managementul calității totale-factor de sporire al performanțelor în domeniul producerii materialelor de finisare”. STRUCTURA TEZEI: introducere, trei capitole, concluzii generale și recomandări, ...
ADNOTARE: Casap Lucia “Suportul Informațional ca factor de influență a deciziilor în Marketingul Educațional”. STRUCTURA LUCRĂRII: introducere, trei capitole, concluzii și recomandări, bibliografie din 239 titluri, 22 ...