ADNOTARE. Belostecinic Igor, “Brandingul în planificarea strategică de marketing”,gradul ştiinţific solicitat: doctor în ştiinţe economice, specialitatea: 521.04. Marketing şi logistică. STRUCTURA TEZEI: Lucrarea este ...
Actualitatea şi importanţa temei de cercetare. O activitatea eficientă de marketing permite cucerirea noilor piețe, crearea cererii pentru produsele proprii, menținerea consumatorilor, formarea pozițiilor stabile pe piață, ...
The actuality and importance of the problem addressed. As the economic activity of businesses becomes global, companies have the task and obligation to compete in a much more competitive environment, where issues such as ...
Actualitatea și importanța problemei abordate. În condițiile în care activitatea economică a întreprinderilor capătă un caracter global, companiile au sarcina și obligația de a concura într-un mediu mult mai competitiv, ...
DOMENIUL DE STUDIU: Științe economice. OBIECTUL CERCETĂRII: este prezentat conceptul de imagine și identitate în activitatea de marketing, aplicat în creșterea competitivității întreprinderii pe piață. SCOPUL CERCETĂRII: ...
Relevance and significance of the topic. Effective marketing activity allows you to conquer new markets, create demand for your products, retain consumers, form a stable position on the market, which affects the financial ...
This article examines a new approach to implementation of a balanced scoreboard (BSC) in Moldova using innovations, allowing identifying a number of effectiveness parameters and their optimal values. The BSC is an important ...