IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Marketing direct: Îndrumar metodic: Ciclul 2. Masterat, Specialitatea Managementul marketingului

Show simple item record

dc.contributor.author Savciuc, Oxana
dc.contributor.author Railean, Elena
dc.date.accessioned 2025-06-09T09:48:54Z
dc.date.available 2025-06-09T09:48:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.isbn 978-9975-155-39-7
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/4069
dc.description SAVCIUC, Oxana și Elena RAILEAN. Marketing direct: Îndrumar metodic: Ciclul 2. Masterat, Specialitatea Managementul marketingului. Chişinău: ASEM, 2021. 39 p. ISBN 978-9975-155-39-7. en_US
dc.description.abstract Îndrumarul metodic „Marketing Direct” reprezintă o componentă necesară în procesul de formare profesională a masteranzilor la specialitatea Managementul Marketingului și influențează crearea unei baze teoretice puternice și a unor abilități practice în utilizarea instrumentelor de marketing direct. Studierea disciplinei „Marketing Direct” va permite obținerea unor cunoștințe temeinice în activitățile de marketing, cunoștințe care pot fi permanent extinse, ceea ce va permite obținerea unor rezultate pozitive în activitățile viitoare. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.subject îndrumar metodic en_US
dc.subject marketing direct en_US
dc.title Marketing direct: Îndrumar metodic: Ciclul 2. Masterat, Specialitatea Managementul marketingului en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account