dc.contributor.author |
Savciuc, Oxana
|
|
dc.contributor.author |
Railean, Elena
|
|
dc.date.accessioned |
2025-06-09T09:48:54Z |
|
dc.date.available |
2025-06-09T09:48:54Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-155-39-7 |
|
dc.identifier.uri |
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/4069 |
|
dc.description |
SAVCIUC, Oxana și Elena RAILEAN. Marketing direct: Îndrumar metodic: Ciclul 2. Masterat, Specialitatea Managementul marketingului. Chişinău: ASEM, 2021. 39 p. ISBN 978-9975-155-39-7. |
en_US |
dc.description.abstract |
Îndrumarul metodic „Marketing Direct” reprezintă o componentă necesară în procesul de formare profesională a masteranzilor la specialitatea Managementul Marketingului și influențează crearea unei baze teoretice puternice și a unor abilități practice în utilizarea instrumentelor de marketing direct. Studierea disciplinei „Marketing Direct” va permite obținerea unor cunoștințe temeinice în activitățile de marketing, cunoștințe care pot fi permanent extinse, ceea ce va permite obținerea unor rezultate pozitive în activitățile viitoare. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ASEM |
en_US |
dc.subject |
îndrumar metodic |
en_US |
dc.subject |
marketing direct |
en_US |
dc.title |
Marketing direct: Îndrumar metodic: Ciclul 2. Masterat, Specialitatea Managementul marketingului |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |