dc.contributor.author |
Ceaglei, Valeria
|
|
dc.date.accessioned |
2025-04-07T11:44:53Z |
|
dc.date.available |
2025-04-07T11:44:53Z |
|
dc.date.issued |
2024-04 |
|
dc.identifier.isbn |
78-9975-168-09-0 (PDF) |
|
dc.identifier.uri |
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3982 |
|
dc.description |
CEAGLEI, Valeria. Marque de pays - outil pour promouvoir les exportations et l'attractivité des investissements de la République de Moldavie. Online. Coord. șt.: Larisa DODU-GUGEA. In: Simpozion Ştiinţific al Tinerilor Cercetători. Ediţia a 22-a, 26-27 aprilie 2024. Culegere de lucrări ştiinţifice. Chişinău: SEP ASEM, 2024, vol. 2, pp. 289-292. ISBN 78-9975-168-09-0 (PDF). Disponibil: https://doi.org/10.53486/sstc2024.v2.68 |
en_US |
dc.description.abstract |
Obiectivul prezentei comunicări este de a analiza rolul brandului de țară în dezvoltarea și prosperarea economiei
și imaginii de țară din perspectiva promovării exportului și activității investiționale ale Republicii Moldova. Totodată am analizat aceste aspecte prin prisma unor exemple concrete și cum contribuie acesta cu adevărat în dezvoltarea economiei. Am studiat care sunt motivele pentru care investitorii ar trebui să se orienteze către Republica Moldova. CZU: [659.1:338.1]:[339.564+330.322](478); JEL: F21, M31, O57 |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.publisher |
SEP ASEM |
en_US |
dc.subject |
dezvoltare |
en_US |
dc.subject |
export |
en_US |
dc.subject |
pomul vieții |
en_US |
dc.subject |
investiții |
en_US |
dc.title |
Marque de pays - outil pour promouvoir les exportations et l'attractivité des investissements de la République de Moldavie |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |