Abstract:
Integrarea STEAM în instituțiile profesional tehnice asigură crearea unui mediu de învățare axat pe rezolvarea problemelor reale și pe experimente. Profesorii devin facilitatori, iar elevii sunt implicați activ. Proiectul FabLab oferă elevilor oportunitatea de a crea produse cosmetice, cum ar fi balsamuri de buze, creme hidratante, paste de dinți, învățând din practică. Proiectul stimulează colaborarea, inovația și dezvoltarea abilităților necesare pentru piața muncii, punând accent pe proiecte reale și aplicabile.
Description:
ȘARAPANOVSCAIA, Svetlana, BARBAROȘ, Ecaterina. Realizarea proiectului STEAM “FabLab - posibilitatea de a învăța din practică profesiile viitorului”. In: Strategii de succes în educaţia STEAM: implementare şi bune practice [online]: Materialele conferinţei naţionale ştiinţifico-practice dedicată a 80-a aniversare a Colegiului Naţional de Comerţ al ASEM. Chişinău: SEP ASEM, 2025. pp. 55-59. ISBN 978-9975-168-02-1 (PDF).