dc.contributor.author |
Gaugaș, Tatiana
|
|
dc.date.accessioned |
2024-08-12T09:50:51Z |
|
dc.date.available |
2024-08-12T09:50:51Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3453 |
|
dc.description |
Rezumatul științific al tezei de doctor în științe economice. Specialitatea: 521.04. MARKETING ŞI LOGISTICĂ. Conducător științific: MOLDOVAN-BATRÎNAC Viorelia, doctor în științe economice, conferențiar universitar. |
en_US |
dc.description.abstract |
Actualitatea și importanța temei abordate. În ultimii ani, rolul activității de reclamă a crescut semnificativ datorită concurenței sporite pentru consumatori și scurtarea ciclului de viață a produselor. De asemenea, procesul de creare și lansare a produselor noi devine tot mai complex și rapid, iar cerințele pentru standardele de calitate ale produselor tot mai înalte și sofisticate. În aceste condiții, succesul întreprinderii depinde, în mare măsură, de modul în care aceasta este capabilă să gestioneze mixul promoțional pentru realizarea obiectivelor de marketing setate.
Mediul de afaceri a devenit mult mai complex, ceea ce obligă companiile să caute constant noi modalități de a capta atenția publicului și a ieși în evidență, dar și direcții noi de eficientizare a strategiei publicitare. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
reclamă de șoc |
en_US |
dc.subject |
piață publicitară |
en_US |
dc.subject |
comportamentul consumatorilor |
en_US |
dc.subject |
neuromarketing |
en_US |
dc.subject |
eye-tracking |
en_US |
dc.subject |
reclamă comercială |
en_US |
dc.subject |
reclamă socială |
en_US |
dc.subject |
teoria generațiilor |
en_US |
dc.subject |
dimensiune culturală |
en_US |
dc.title |
Studierea impactului tacticilor de șoc în reclamă asupra comportamentului consumatorului. Rezumat științific al tezei de doctor în științe economice |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |