IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Marketingul învățământului superior economic: riscuri, oportunități și strategii de dezvoltare. Rezumatul tezei de doctor în științe economice

Show simple item record

dc.contributor.author Șișcan, Ecaterina
dc.date.accessioned 2024-08-12T09:31:09Z
dc.date.available 2024-08-12T09:31:09Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3451
dc.description Rezumatul tezei de doctor în științe economice. Specialitatea: 521.04. MARKETING ŞI LOGISTICĂ. Conducător științific: MOLDOVAN-BATRÎNAC Viorelia, doctor în științe economice, conferențiar universitar. en_US
dc.description.abstract Actualitatea și importanța temei abordate. În contextul economiei bazate pe cunoaştere, învățământului superior economic îi revine un rol important în stimularea creșterii economice și competitivității unei țări. Prin formarea unei forțe de muncă înalt calificate, stimularea inovației și sprijinirea antreprenoriatului, instituțiile de învățământ superior economic își asumă contribuția la dezvoltarea unei societăți mai competitive, inovatoare și sustenabile. Accentuarea rolului învățământului superior economic în consolidarea unei societăți bazate pe cunoaștere, procesele de globalizare şi internaţionalizare a pieței serviciilor educaţionale, alături de tendinţele demografice negative plasează instituțiile de învăţământ din Republica Moldova într-un mediu extrem de competitiv. Performanţa economică şi de piaţă a unei universităţi, în astfel de condiţii, este determinată de capacitatea acesteia de a evalua situaţia reală, a înţelege mecanismul de funcţionare a pieței educaţionale şi a ajusta strategiile sale acestor modificări. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject marketing educațional en_US
dc.subject învățământ economic en_US
dc.subject instituție de învățământ superior economic en_US
dc.subject piața serviciilor de învățământ superior en_US
dc.subject modele de marketing educațional en_US
dc.subject mixul de marketing educațional en_US
dc.subject strategii de marketing en_US
dc.title Marketingul învățământului superior economic: riscuri, oportunități și strategii de dezvoltare. Rezumatul tezei de doctor în științe economice en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account