dc.contributor.author |
Țugui, Stella
|
|
dc.contributor.author |
Pentelei, Alina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-03-07T11:24:36Z |
|
dc.date.available |
2024-03-07T11:24:36Z |
|
dc.date.issued |
2023-04 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-180-05-4 |
|
dc.identifier.uri |
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3187 |
|
dc.description |
ȚUGUI, Stella, PENTELEI, Alina. The Role of AI in Business Digitalization = Perspectivele utilizarii AI în digitalizarea afacerilor. Coord. șt.: SAHARNEAN, Liliana. In: Simpozion Ştiinţific al Tinerilor Cercetători, (7-8 aprilie 2023) [online]: Culegere de lucrări ştiinţifice. Ediţia a 21-a. Chişinău: [S. n.], 2023, vol. 1, pp. 182-185. ISBN 978-9975-180-05-4. |
en_US |
dc.description.abstract |
Relevanța acestui studiu rezultă din constanta evoluție a tehnologiilor și observarea beneficiilor pe care AI le poate aduce în implementarea sa în domeniul marketingului digital. Principalele obiective sunt de a explora avantajele și provocările implementării AI în strategiile de marketing digital, inclusiv costurile, considerentele etice și cerințele de formare a angajaților. Analizând cantități mari de date și anticipând comportamentul utilizatorilor, AI poate ajuta specialiștii în marketing să creeze strategii de marketing mai personalizate și mai eficiente. Tehnologiile AI pot, de asemenea, să examineze date noi și să ofere clienților informații mai relevante pe baza preferințelor acestora. În general, AI modifică fundamental modul în care desfășurăm operațiunile de afaceri, dând putere vânzătorilor să se concentreze pe rezultate și ajutând clienții mai eficient. Am constatat că exemplele din lumea reală de organizații care folosesc inteligența artificială în marketingul digital abundă. Cu toate acestea, suntem la începutul procesului atât de aplicare practică a IA de către afaceri în general, cât și de funcțiile lor de marketing în special. Este important, ca și în cazul majorității tehnologiilor cu potențial semnificativ, aplicarea inteligenței artificiale în marketing generează nu doar considerații practice, ci și întrebări etice. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v1.40; CZU: 004.89:334.72; JEL: M31, M37, O31, O33 |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Print-Caro |
en_US |
dc.subject |
inteligența artificială |
en_US |
dc.subject |
digitalizarea afacerilor |
en_US |
dc.subject |
date de marketing |
en_US |
dc.subject |
automatizare |
en_US |
dc.subject |
decizii de marketing |
en_US |
dc.subject |
procese de afaceri |
en_US |
dc.subject |
comportamentul consumatorului |
en_US |
dc.subject |
marketing digital |
en_US |
dc.title |
The Role of AI in Business Digitalization |
en_US |
dc.title.alternative |
Perspectivele utilizarii AI în digitalizarea afacerilor |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |