Show simple item record

dc.contributor.author Țugui, Stella
dc.contributor.author Pentelei, Alina
dc.date.accessioned 2024-03-07T11:24:36Z
dc.date.available 2024-03-07T11:24:36Z
dc.date.issued 2023-04
dc.identifier.isbn 978-9975-180-05-4
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3187
dc.description ȚUGUI, Stella, PENTELEI, Alina. The Role of AI in Business Digitalization = Perspectivele utilizarii AI în digitalizarea afacerilor. Coord. șt.: SAHARNEAN, Liliana. In: Simpozion Ştiinţific al Tinerilor Cercetători, (7-8 aprilie 2023) [online]: Culegere de lucrări ştiinţifice. Ediţia a 21-a. Chişinău: [S. n.], 2023, vol. 1, pp. 182-185. ISBN 978-9975-180-05-4. en_US
dc.description.abstract Relevanța acestui studiu rezultă din constanta evoluție a tehnologiilor și observarea beneficiilor pe care AI le poate aduce în implementarea sa în domeniul marketingului digital. Principalele obiective sunt de a explora avantajele și provocările implementării AI în strategiile de marketing digital, inclusiv costurile, considerentele etice și cerințele de formare a angajaților. Analizând cantități mari de date și anticipând comportamentul utilizatorilor, AI poate ajuta specialiștii în marketing să creeze strategii de marketing mai personalizate și mai eficiente. Tehnologiile AI pot, de asemenea, să examineze date noi și să ofere clienților informații mai relevante pe baza preferințelor acestora. În general, AI modifică fundamental modul în care desfășurăm operațiunile de afaceri, dând putere vânzătorilor să se concentreze pe rezultate și ajutând clienții mai eficient. Am constatat că exemplele din lumea reală de organizații care folosesc inteligența artificială în marketingul digital abundă. Cu toate acestea, suntem la începutul procesului atât de aplicare practică a IA de către afaceri în general, cât și de funcțiile lor de marketing în special. Este important, ca și în cazul majorității tehnologiilor cu potențial semnificativ, aplicarea inteligenței artificiale în marketing generează nu doar considerații practice, ci și întrebări etice. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v1.40; CZU: 004.89:334.72; JEL: M31, M37, O31, O33 en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Print-Caro en_US
dc.subject inteligența artificială en_US
dc.subject digitalizarea afacerilor en_US
dc.subject date de marketing en_US
dc.subject automatizare en_US
dc.subject decizii de marketing en_US
dc.subject procese de afaceri en_US
dc.subject comportamentul consumatorului en_US
dc.subject marketing digital en_US
dc.title The Role of AI in Business Digitalization en_US
dc.title.alternative Perspectivele utilizarii AI în digitalizarea afacerilor en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account