IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare a disciplinei analizei economico-financiare

Show simple item record

dc.contributor.author Chirilov, Nelea
dc.date.accessioned 2024-01-05T10:09:07Z
dc.date.available 2024-01-05T10:09:07Z
dc.date.issued 2023-11
dc.identifier.isbn 978-9975-167-32-1 (PDF)
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2990
dc.description CHIRILOV, Nelea. Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare a disciplinei analizei economico-financiare = Modern Teaching Strategies in the Process of Teaching - Learning - Evaluation of the Discipline of Economic-Financial Analysis. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții: Colocviu științific cu participare intern. în memoriam prof. Viorel Ţurcanu, 17 noiem. 2023, ed. a 2: Culegere de teze științifice. Chişinău: SEP ASEM, 2023, pp. 41-43. ISBN 978-9975-167-32-1 (PDF). en_US
dc.description.abstract Actualmente, evoluția și dezvoltarea societății în ansamblul nu putea avea loc fără schimbări în științele educației economice. Drept urmare, știința și arta de a învăța pe alții, de a-i învăța să învețe dar mai ales de a insufla dragoste pentru cunoașterea disciplinei analizei economico-financiare, a determinat cercetarea problemelor și strategiilor didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare. Creșterea calității în procesul predării disciplinei analizei economico-financiare obligă profesorul să cunoască și să folosească strategii didactice bazate pe acțiune, aplicare, cercetare și experimentare. Astfel, li se va crea studenților ocazia de a practica o învățare de calitate, de a beneficia de o îndrumare competentă, de a acumula cunoștințe durabile, susceptibile de a fi utilizate și în practica economică. JEL: I21, M40; CZU: 378.147:005.52(478); DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.13 en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.subject didactică en_US
dc.subject predare en_US
dc.subject învățare en_US
dc.subject evaluare en_US
dc.subject metode interactive en_US
dc.title Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare a disciplinei analizei economico-financiare en_US
dc.title.alternative Modern Teaching Strategies in the Process of Teaching - Learning - Evaluation of the Discipline of Economic-Financial Analysis en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account