Abstract:
Performanța economico-financiară, caracterizată prin cele două concepte, eficiență și eficacitate, a dobândit, în decursul timpului, o importanță deosebită în rândul preocupărilor managerilor întreprinderilor din România, și nu numai. Aceasta depinde, ca dimensiune, de tipul de management aplicat în interiorul unei întreprinderi, însă, în mare parte, depinde și de anumiți factori externi, specifici mediului în care entitatea își desfășoară activitatea. Indiferent de tipul factorilor la care ne raportăm, cert este faptul că performanța economico-financiară suferă modificări de la o perioadă la alta, odată cu aceasta modificându-se și nivelul valorii de piață a întreprinderii. Așadar, se poate considera că performanța economico-financiară reprezintă un factor de influență a valorii de piață, lucru pe care autorii doresc să-l demonstreze în prezenta lucrare de cercetare.
JEL: G1; G31; L25.
CZU 005.52:338.45
Description:
Publicat în: Economica: Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.2 (100), iunie 2017 - P. 108-115. - Bibliogr.: p. 115. - Categoria B, ISSN 1810-9136