dc.contributor.author |
Bîrsan, Mihaela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-11T08:06:32Z |
|
dc.date.available |
2017-09-11T08:06:32Z |
|
dc.date.issued |
2017-06 |
|
dc.identifier.issn |
1810-9136 |
|
dc.identifier.uri |
http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/285 |
|
dc.description |
Publicat în: Economica: Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.2 (100), iunie 2017 - P. 89-98. - Bibliogr.: p. 98. - Categoria B, ISSN 1810-9136 |
en_US |
dc.description.abstract |
Educaţia economică presupune o serie de cunoștinţe economice care ajută indivizii să acţioneze eficient în calitate de consumatori, producători, investitori, angajaţi şi chiar simpli cetăţeni, dezvoltând capacitatea acestora de a adopta decizii şi, implicit, sporeşte eficienţa regulilor şi normelor care reglementează consumul. Educaţia economică are rolul de a pregăti indivizii pentru a se integra în sistemul economic contemporan, dar şi pentru a participa la progresul sau redefinirea lui. Specialiştii în management afirmă că procesele de conducere nu se pot baza pe rutină şi intuiţie, ci pe o analiză ştiinţifică. Astfel, pe baza informaţiilor rezultate din analiză, managementul orientează eforturile pentru efecte/rezultate maxime.
JEL: A290, M00.
CZU: 005.52:338.2:378 |
en_US |
dc.publisher |
Editura ASEM |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Economica;nr.2 (100) / 2017 |
|
dc.subject |
cunoaştere ştiinţifică |
en_US |
dc.subject |
analiză economică |
en_US |
dc.subject |
educaţie economică |
en_US |
dc.subject |
educație financiară |
en_US |
dc.subject |
antreprenoriat |
en_US |
dc.title |
Analiza economico-financiară în educația economică și antreprenorială |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |