Abstract:
Cercetarea comportamentului consumatorului implică studierea multitudinii factorilor de natură endogenă și exogenă individului, care determină mentalități ale consumatorilor și comportamente de cumpărare. Un factor important cu impact asupra comportamentului de cumpărare și consum îl constituie transformările digitale, care au determinat noi caracteristici comportamentale și cerere pentru noi produse și servicii, canale de distribuție digitale, canale de comunicare virtuale, noi soluții și experiențe de cumpărare personalizate. În prezentul articol se abordează comportamentul consumatorului în totalitatea interferențelor endogene și exogene individului și se analizează noile tendințe și comportamente de consum sub impactul transformărilor digitale. În procesul de cercetare s-au folosit așa metode ca documentarea, analiza și sinteza, inducția și deducția. CZU: 004:366.1. JEL: M 30, M 31, M 37. DOI: https://doi.org/10.53486/icspm2023.55
Description:
CRISTAFOVICI, Profira. The impact of digital transformations on consumer behavior = Impactul transformărilor digitale asupra comportamentului consumatorilor. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană [Resursă electronică]: conf. şt. intern., ediţia a 8-a, 24-25 martie 2023. Chişinău : SEP ASEM, 2023, pp. 371-375. ISBN 978-9975-147-99-6(PDF)