IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor

Show simple item record

dc.contributor.author Belostecinic, Igor
dc.date.accessioned 2017-05-26T05:30:08Z
dc.date.available 2017-05-26T05:30:08Z
dc.date.issued 2017-03
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/271
dc.description Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.1 (99), martie 2017 - P. 65-71. - Bibliogr.: p. 71 - Categoria B, ISSN 1810-9136 en_US
dc.description.abstract Acest articol este dedicat brandingului modern, alinierii managementului de brand la tendințele moderne ale comportamentului clienţilor pe piață. În prezent, subiectul este relevant, deoarece experiența demonstrează că doar managementul de brand competent conduce la creşterea de capital al companiilor, dezvoltarea și majorarea veniturilor lor. În lucrare, se analizează aplicarea tehnicilor moderne în cercetarea pieţei. JEL: M3; M31. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Editura ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr. 1 (99) / 2017
dc.subject strategie en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject branding en_US
dc.subject brand-management en_US
dc.subject marcă en_US
dc.subject marketing strategic en_US
dc.title Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account