IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing

Show simple item record

dc.contributor.author Belostecinic, Grigore
dc.contributor.author Jomir, Eudochia
dc.date.accessioned 2023-05-02T09:15:01Z
dc.date.available 2023-05-02T09:15:01Z
dc.date.issued 2023-03
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2648
dc.description BELOSTECINIC, Grigore, JOMIR, Eudochia. Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing = Digital Marketing – a New Stage in the Evolution of the Modern Marketing Concept. Economica. 2023, nr. 1(123), pp. 7-22. ISSN 1810-9136. en_US
dc.description.abstract Revoluţia digitală a schimbat şi schimbă fundamental orice activitate umană, indiferent că vorbim de economie, inovaţie, educaţie, sănătate, administraţie etc., ritmul acesteia fiind într-o continuă creștere. Internetul, telefoanele mobile sau orice alte instrumente care colectează, stochează, distribuie informaţia digitală, se răspândesc rapid în întreaga lume, atât în țările dezvoltate economic, cât şi în cele în curs de dezvoltare, iar mediul online, mediul mobil, crearea de baze de date, extragerea datelor, automatizarea, comunicaţiile de la distanţă și altele sunt cuvinte cheie pentru noile tehnologii şi resurse. Procesele de digitalizare influențează în întregime și semnificativ modelele de afaceri, iar activitatea de marketing nu este o excepție. În acest context, capătă o importanță deosebită impactul pe care îl are digitalizarea asupra conținutului conceptului modern de marketing, beneficiile oferite companiilor și clienților, domeniile de aplicare a digitalizării în activitatea practică cu referință la componentele mixului de marketing. CZU: 339.138:[004.738.5+004.77+004.78]; JEL: M30, M31; DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2023.123.007 ************************************************************************************************************************************* The digital revolution has changed and continues to fundamentally change every human activity, whether we refer to economics, innovation, education, health, or governance, having an evergrowing pace. The Internet, mobile phones or other tools that collect, store, and distribute digital information rapidly spread around the world, both in economically developed and developing countries, and the online and mobile environments, thus, database creation, data mining, automation, remote communications, and others are keywords for modern technologies and resources. The digitization processes significantly influence the business models in their entirety, the marketing activity being no exception. In this regard, the impact of digitisation on the content of the modern marketing concept, the benefits for companies and customers, and the practical application of digitisation with reference to the components of the marketing mix are of particular importance. UDC: 339.138:[004.738.5+004.77+004.78]; JEL: M30, M31; DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2023.123.007 en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr. 1(123)
dc.subject digitisation en_US
dc.subject digital technologies en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject internet marketing en_US
dc.subject virtual marketplace en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject tehnologii digitale en_US
dc.subject marketing digital en_US
dc.subject piață virtuală en_US
dc.title Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing en_US
dc.title.alternative Digital Marketing – a New Stage in the Evolution of the Modern Marketing Concept en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account