dc.contributor.author |
Sochirca, Mihai
|
|
dc.contributor.author |
Saharnean, Liliana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-06-29T08:50:13Z |
|
dc.date.available |
2022-06-29T08:50:13Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-75-696-9 |
|
dc.identifier.uri |
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2187 |
|
dc.description |
SOCHIRCA, Mihai, SAHARNEAN, Liliana. Posibilitățile promovării pe facebook a companiilor tinere. În: Simpozionul științific al tinerilor cercetători, (4-5 aprilie 2014). Ed. a 12-a. Chișinău: ASEM, 2014, pp.183-185. ISBN 978-9975-75-696-9. |
en_US |
dc.description.abstract |
Facebook este rețeaua de socializare pentru a oferi posibilitatea de a contacta oamenii apropiați și de a face cunoștință cu persoanele care încă sunt necunoscute. Odată cu trecerea timpului, în ultimii zece ani, facebook.com a devenit cea mai populară rețea de socializare din lume, cu peste 1,28 mlrd utilizatori unici lunar, care petrec online o bună parte din timpul lor. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ASEM |
en_US |
dc.subject |
Republica Moldova |
en_US |
dc.subject |
Facebook |
en_US |
dc.subject |
rețelele de socializare |
en_US |
dc.subject |
promovare |
en_US |
dc.title |
Posibilitățile promovării pe facebook a companiilor tinere |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |