Show simple item record

dc.contributor.author Marin, Iurie
dc.contributor.author Saharnean, Liliana
dc.date.accessioned 2022-06-29T08:46:22Z
dc.date.available 2022-06-29T08:46:22Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.isbn 978-9975-75-663-1
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2186
dc.description MARIN, Iurie, SAHARNEAN, Liliana. Actualitatea e-marketingului. În: Simpozionul științific al tinerilor cercetători, (25-26 aprilie 2013). Ed. a 11-a. Chișinău: ASEM, 2013, vol. 2, pp. 64-66. ISBN 978-9975-75-663-1. en_US
dc.description.abstract Marketingul pe internet, numit şi e-Marketing, este marketingul produselor sau serviciilor prin intermediul internetului. Internetul aduce multe beneficii unice marketingului, incluzând costurile scăzute de distribuţie a informaţiei către o audienţă globală prin suporturile de publicitate online, activitatea de marketing pe internet devine mult mai uşoară decât cea prin metodele clasice. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject e-marketing en_US
dc.subject marketing serviciilor en_US
dc.subject Republica Moldova en_US
dc.subject internet en_US
dc.title Actualitatea e-marketingului en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account