dc.contributor.author |
Marin, Iurie
|
|
dc.contributor.author |
Saharnean, Liliana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-06-29T08:46:22Z |
|
dc.date.available |
2022-06-29T08:46:22Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-75-663-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2186 |
|
dc.description |
MARIN, Iurie, SAHARNEAN, Liliana. Actualitatea e-marketingului. În: Simpozionul științific al tinerilor cercetători, (25-26 aprilie 2013). Ed. a 11-a. Chișinău: ASEM, 2013, vol. 2, pp. 64-66. ISBN 978-9975-75-663-1. |
en_US |
dc.description.abstract |
Marketingul pe internet, numit şi e-Marketing, este marketingul produselor sau serviciilor prin intermediul internetului. Internetul aduce multe beneficii unice marketingului, incluzând costurile scăzute de distribuţie a informaţiei către o audienţă globală prin suporturile de publicitate online, activitatea de marketing pe internet devine mult mai uşoară decât cea prin metodele clasice. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ASEM |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
e-marketing |
en_US |
dc.subject |
marketing serviciilor |
en_US |
dc.subject |
Republica Moldova |
en_US |
dc.subject |
internet |
en_US |
dc.title |
Actualitatea e-marketingului |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |