IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Puterea ca metodă de influențare a procesului de negociere comercială în businessul touristic

Show simple item record

dc.contributor.author Platon, Nicolae
dc.contributor.author Juraveli, Tatiana
dc.date.accessioned 2022-04-14T12:00:10Z
dc.date.available 2022-04-14T12:00:10Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/1927
dc.description PLATON, Nicolae, JURAVELI, Tatiana. Puterea ca metodă de influențare a procesului de negociere comercială în businessul touristic = Power as a Method of Influencing the Process of Commercial Negotiation in the Tourism Business. In: Economica. 2022, nr. 1(119), pp. 28-38. ISSN 1810-9136. en_US
dc.description.abstract Orice proces de negociere presupune existența unor părți distincte, a unui obiect al negocierii și a unui anumit context. Partenerii în negociere se află într-un anumit raport de forțe, una sau alta dintre părți putând să aibă un ascendent asupra celeilalte. Pentru ca negocierile să se soldeze cu efectul scontat și să soluționeze anumite dispute ce țin de businessul turistic, este necesar ca, dincolo de interesele personale ale negociatorilor, părțile să poată defini un proiect comun, care ar face ca obiectul tratativelor să fie realizat. Prezentul articol analizează efectul puterii ca metodă de influențare a procesului de negociere comercială în domeniul businessului turistic. CZU: 658.852.013:338.48; JEL: M1, L1, M16. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.028 ************************************************************************************************************************************* Any negotiation process implies the existence of distinct parties, an object of negotiation and a certain context. The negotiating partners are in a certain relationship of forces, one or the other of the parties being able to have an ascendant over the other. In order for the negotiations to have the expected effect and to resolve certain disputes related to the tourism business, it is necessary that, beyond the personal interests of the negotiators, the parties should be able to define a common project, which would make the object of the negotiations be accomplished. This article characterizes the effect of power as a method of influencing the process of commercial negotiation in the field of tourism business. CZU: 658.852.013:338.48; JEL: M1, L1, M16. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.028 en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr. 1(119)
dc.subject negociere en_US
dc.subject negociator en_US
dc.subject business turistic en_US
dc.subject puterea în negocieri en_US
dc.subject negociere comercială en_US
dc.subject negotiating power en_US
dc.subject commercial negotiation en_US
dc.title Puterea ca metodă de influențare a procesului de negociere comercială în businessul touristic en_US
dc.title.alternative Power as a Method of Influencing the Process of Commercial Negotiation in the Tourism Business en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account