IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Indicatorii-cheie de performanță în activitatea logistică a întreprinderii

Show simple item record

dc.contributor.author Melnic, Igor
dc.contributor.author Graur, Anatol
dc.date.accessioned 2022-04-14T11:54:07Z
dc.date.available 2022-04-14T11:54:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/1926
dc.description MELNIC, Igor, GRAUR, Anatol. Indicatorii-cheie de performanță în activitatea logistică a întreprinderii = Key Performance Indicators in the Enterprise’s Logistics Activity. In: Economica. 2022, nr. 1(119), pp. 7-27. ISSN 1810-9136. en_US
dc.description.abstract Managementul lanțului de aprovizionaredesfacere are drept scop satisfacerea necesităților clienților, obținerea unor performanțe înalte în cadrul organizației și identificarea modalităților prin care întreprinderile continuă să inoveze, să învețe și să se dezvolte. În consecință, obiectivele managementului lanțului de aprovizionare-desfacere constau în reducerea costurilor, risipei, compresia timpului, flexibilitate în capacitatea de răspuns, reducerea timpului de livrare, eliminarea rupturilor de stoc etc. Pentru atingerea obiectivelor și scopurilor întreprinderii, luarea deciziilor manageriale corecte și la timp, entitățile au nevoie de un sistem de indicatori de performanță. Astfel, întreprinderile identifică rezultatele prin stabilirea gradului de satisfacere a nevoilor clienților, înțelegerea proceselor cu care se confruntă, identificarea problemelor, blocajelor, pierderilor, fundamentarea deciziilor ce urmează a fi adoptate, monitorizarea implementării și rezultatelor deciziilor luate etc. CZU: 005.932.2:005.216.1 ; JEL: L21, M21, M41, O12. DOI : https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.007 ************************************************************************************************************************************* Supply chain management is designed to meet customer needs, achieve high performance within the organization and identify the ways in which companies continue to innovate, learn and grow. As a result, the goals of the support chain management are to reduce costs, waste, time compression, flexibility in response capacity, reduce delivery time, eliminate stock breaks, etc. In order to achieve business objectives and goals, making sound and timely management decisions, entities need a system of performance indicators. In this way, businesses identify results by determining how they meet customers’ needs, understanding their processes, identifying problems, bottlenecks, losses, substantiating decisions to be taken, monitoring implementation and results of decisions taken, etc. CZU: 005.932.2:005.216.1 ; JEL: L21, M21, M41, O12. DOI : https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.007 en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr. 1(119)
dc.subject logistică en_US
dc.subject managementul lanțului de aprovizionare-desfacere en_US
dc.subject indicatori cheie de performanță en_US
dc.subject performanță en_US
dc.subject eficiență en_US
dc.subject eficacitate en_US
dc.subject logistics en_US
dc.subject supply chain management en_US
dc.subject key performance indicators en_US
dc.title Indicatorii-cheie de performanță în activitatea logistică a întreprinderii en_US
dc.title.alternative Key Performance Indicators in the Enterprise’s Logistics Activity en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account