dc.date.accessioned |
2023-01-30T09:39:13Z |
|
dc.date.available |
2023-01-30T09:39:13Z |
|
dc.date.issued |
2022-12 |
|
dc.identifier.issn |
1810-9136 |
|
dc.identifier.uri |
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2427 |
|
dc.description |
Economica: Revistă ştiinţifico-didactică = Scientific and didactic journal. Academia de Studii Economice a Moldovei; redactor şef: Grigore Belostecinic. Chişinău: ASEM, 2022, vol. 30, decembrie, nr.4 (122). ISSN 1810-9136. https://doi.org/10.53486/econ.2022.122 |
en_US |
dc.description.abstract |
Revista ştiinţifico-didactică “Economica”, evaluată şi clasificată de CNAA din Republica Moldova în categoria „B”, este o publicaţie bilingvă (română şi engleză) cu apariţie trimestrială, editată de Academia de Studii Economice a Moldovei, conform Statutului său şi cerinţelor incluse în „Regulamentul de evaluare, clasificare şi monitorizare a revistelor ştiinţifice”, aprobat prin Hotărârea CSŞDT şi CNAA din 25 iunie 2015 şi modificat prin Decizia CC al ANACEC nr. 6 din 18 decembrie 2018. Revista apare în lumină atât pe suport de hârtie, cât şi on-line, fiind disponibilă cititorilor din Republica Moldova pe site- ul https://ase.md/, iar cercetătorii străini au Acces Deschis liber la următoarele baze de date şi cataloage internaţionale în care Revista a fost deja inclusă: Directory of Open Access Joumals (DOAJ); Open Academic Joumals Index (OAJI); Electronic Joumals Library; Global Impact Factor. Revista are cinci secţiuni: Business şi Administrare; Economie fundamentală şi aplicativă; Finanţe, Contabilitate şi Analiză financiară; Integrare europeană şi Politici sociale; Informatică, Statistică şi Cibernetică economică. ISSN: 1810-9136. https://doi.org/10.53486/econ.2022.122 |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
ASEM |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Economica;nr.4 (122) |
|
dc.subject |
Republica Moldova |
en_US |
dc.subject |
economie |
en_US |
dc.title |
Economica : Revistă ştiinţifico-didactică. 2022, nr.4 (122) |
en_US |
dc.title.alternative |
Scientific and didactic journal. 2022, nr.4 (122) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |