dc.contributor.author |
Petrovici, Sergiu
|
|
dc.contributor.author |
Mîrza, Sergiu
|
|
dc.date.accessioned |
2016-10-26T08:16:27Z |
|
dc.date.available |
2016-10-26T08:16:27Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.issn |
1810-9136 |
|
dc.identifier.uri |
http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/188 |
|
dc.description |
Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, 2015. № 3. - P. 7-13. - Bibliogr.: p. 13 - Categoria B ISSN 1810-9136 |
en_US |
dc.description.abstract |
În lucrare, sunt elucidate specificul cercetării pieței cerealelor și conceptul dezvoltării strategice a pieței cerealelor în baza abordării de marketing. O deosebită atenție este acordată problemei evaluării potențialului de marketing ca mijloc de descoperire a avantajelor și dezavantajelor concurențiale în dezvoltarea ramurii cerealelor din republică. Pentru o mai mare claritate, autorii au formulat direcțiile de perfecționare a mecanismului pieței cerealelor din Republica Moldova.
JEL: M10, M31 |
en_US |
dc.publisher |
Editura ASEM |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Economica;nr.3 (93) / 2015 |
|
dc.subject |
piața cerealelor |
en_US |
dc.subject |
dezvoltarea strategică |
en_US |
dc.subject |
marketing mix |
en_US |
dc.subject |
potențialul de marketing |
en_US |
dc.title |
Dezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketing |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |