IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Multilingual approach and the problem of cultural misunderstanding in teaching foreign languages

Show simple item record

dc.contributor.author Diaconu, Luminita
dc.date.accessioned 2020-02-27T08:02:58Z
dc.date.available 2020-02-27T08:02:58Z
dc.date.issued 2019-09
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/1234567890/234
dc.description DIACONU, Luminita. Multilingual approach and the problem of cultural misunderstanding in teaching foreign languages. In: Competitivitate şi inovare în economia cunoaşterii [online]: conf. şt. intern., ed. a 21-a: Lucrări ştiinţifice., 27-28 sept., 2019. – Chişinău: ASEM, 2019, pp. 362-367. ISBN 978-9975-75-968-7. en_US
dc.description.abstract Lucrarea data abordeaza problema multilingvismului care este centrata pe procesul de luare a deciziilor de catre profesorii care predau limba straina in auditoriu atunci cand se preda a 3 limba straina L3.Studiul de fata analizeaza informatia prin inddiscutiile focus grupurilor cu profesorii de limba franceza, spaniola si germana din perspective analizei contextuale. Profesorii considera multilingvismul ca un instrument pozitiv,poate chiar si un avantaj,desiacestia considera ca multilingvismulbeneficiaza din studierealimbilorstraine.Abilitatea de a fi multilingv nu este neaparat un avantaj pentru student.Profesorii cer recurgerea la multilingvism ,adica utilizarea cunostintelor posedate in limba engleza [L2] atunci cand se preda limba a 3 [L3].Oeicum profesorii rareori se focuseaza asupra transferului acestor strategii de invatare deoarece acestia cred ca studierea L3 este complet diferita de studierea L2.,care este engleza.Ca rezultat,profesorii de limba straina cred ca colaborarea dintre limbi ar putea spori studierea limbilor straine de catr student.Din pacate nu exista o astfel de colaborare la moment. JEL:Z0. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.subject multilingualism en_US
dc.subject multilingual pedagogy en_US
dc.subject language awareness en_US
dc.subject language learning strategies en_US
dc.title Multilingual approach and the problem of cultural misunderstanding in teaching foreign languages en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account