| dc.contributor.author | Bunget, Ovidiu Constantin   |  | 
| dc.contributor.author | Farcane, Nicoleta   |  | 
| dc.contributor.author | Blidișel, Rodica Gabriela   |  | 
| dc.contributor.author | Dumitrescu, Alin Constantin   |  | 
| dc.date.accessioned | 2020-02-07T09:32:09Z |  | 
| dc.date.available | 2020-02-07T09:32:09Z |  | 
| dc.date.issued | 2019-04 |  | 
| dc.identifier.uri | http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/1234567890/20 |  | 
| dc.description | BUNGET, Ovidiu Constantin, FARCANE, Nicoleta, BLIDIȘEL, Rodica Gabriela, DUMITRESCU, Alin Constantin. Provocări și perspective în educația contabilă. In: Contabilitatea şi educaţia contabilă în societatea digitală = Accounting andaccounting education in the digital society: conf. șt. intern., ed. a 8-a, 4-5 apr. 2019. Chişinău: S.n., 2019, pp. 26-29. ISBN 978-9975-127-67-7. | en_US | 
| dc.description.abstract | Schimările socio-economice au determinat și vor influența radical modificările în domeniul contabilității (incluzând aici atât raportarea financiară,cât și auditul) direcționate pe patru categorii de factori: tehnologia, metodologia, standarde și competențe. Din acești factori, universităților le revine misiunea de a oferi competențele primare ale formării profesionale conexată cu toate incidențele celorlalți trei factori. Deși tehnologia este forâa motrică, înțelegerea contextuală reprezintă cheia succesului unei educații contabile adecvate. Este o perioadă interesantă pentru cei implicați în educație, necesitând adaptabilitate permanentă și o atenție deosebită. Ne propunem să semnalăm „starea de necesitate” pentru mediul universitar din perspectiva conectivității planurilor de învățământ cu nevoile pieței forței de muncă. CZU: 657:378(498) ,JEL; M41, A23, I23. | en_US | 
| dc.language.iso | other | en_US | 
| dc.publisher | ASEM | en_US | 
| dc.subject | educație | en_US | 
| dc.subject | contabilitate | en_US | 
| dc.subject | piața forței de muncă | en_US | 
| dc.title | Provocări și perspective în educația contabilă | en_US | 
| dc.type | Article | en_US |