IREK – AESM (Institutional Repository of Economic Knowledge)

Provocări și perspective în educația contabilă

Show simple item record

dc.contributor.author Bunget, Ovidiu Constantin
dc.contributor.author Farcane, Nicoleta
dc.contributor.author Blidișel, Rodica Gabriela
dc.contributor.author Dumitrescu, Alin Constantin
dc.date.accessioned 2020-02-07T09:32:09Z
dc.date.available 2020-02-07T09:32:09Z
dc.date.issued 2019-04
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/1234567890/20
dc.description BUNGET, Ovidiu Constantin, FARCANE, Nicoleta, BLIDIȘEL, Rodica Gabriela, DUMITRESCU, Alin Constantin. Provocări și perspective în educația contabilă. In: Contabilitatea şi educaţia contabilă în societatea digitală = Accounting andaccounting education in the digital society: conf. șt. intern., ed. a 8-a, 4-5 apr. 2019. Chişinău: S.n., 2019, pp. 26-29. ISBN 978-9975-127-67-7. en_US
dc.description.abstract Schimările socio-economice au determinat și vor influența radical modificările în domeniul contabilității (incluzând aici atât raportarea financiară,cât și auditul) direcționate pe patru categorii de factori: tehnologia, metodologia, standarde și competențe. Din acești factori, universităților le revine misiunea de a oferi competențele primare ale formării profesionale conexată cu toate incidențele celorlalți trei factori. Deși tehnologia este forâa motrică, înțelegerea contextuală reprezintă cheia succesului unei educații contabile adecvate. Este o perioadă interesantă pentru cei implicați în educație, necesitând adaptabilitate permanentă și o atenție deosebită. Ne propunem să semnalăm „starea de necesitate” pentru mediul universitar din perspectiva conectivității planurilor de învățământ cu nevoile pieței forței de muncă. CZU: 657:378(498) ,JEL; M41, A23, I23. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.subject educație en_US
dc.subject contabilitate en_US
dc.subject piața forței de muncă en_US
dc.title Provocări și perspective în educația contabilă en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account