IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Marketingul social și posibilități de aplicare în promovarea sănătății. Rezumatul tezei de doctor în științe economice.

Show simple item record

dc.contributor.author Timotin, Alina
dc.date.accessioned 2021-02-03T17:11:55Z
dc.date.available 2021-02-03T17:11:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/1234567890/1083
dc.description.abstract Rezumatul tezei de doctor în științe economice.DOMENIU DE STUDIU: 521.04 MARKETING ȘI LOGISTICĂ.Teza a fost elaborată în cadrul Școlii Doctorale ASEM, Academia de Studii Economice a Moldovei. Conducător ştiinţific: SAVCIUC Oxana, doctor în științe economice, conferențiar universitar. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject marketing social en_US
dc.subject sănătate publică en_US
dc.subject promovarea sănătății en_US
dc.subject Republica Moldova en_US
dc.subject specialiști sănătate publică en_US
dc.subject dezvoltare curriculum en_US
dc.subject ghid de implementare en_US
dc.subject ghid de implementare en_US
dc.subject strategii en_US
dc.title Marketingul social și posibilități de aplicare în promovarea sănătății. Rezumatul tezei de doctor în științe economice. en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account