IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Negocierea comercială internațională în prestația turistică

Show simple item record

dc.contributor.author Platon, Nicolae
dc.contributor.author Juraveli, Tatiana
dc.date.accessioned 2009-08-31T02:29:21Z
dc.date.available 2009-08-31T02:29:21Z
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/547
dc.description Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, nr. 2 (108), iunie 2019 - P. 7-20. - Bibliogr.: p. 20 - Categoria B, ISSN 1810-9136. en_US
dc.description.abstract În businessul turistic, negocierea comercialăinternațională constituie principala modalitate,prin care se accede la performanțe, încondițiile existenței unui echilibru al avantajelorpentru toate părțile.Având în vedere marile tendințe din evoluțiaturismului mondial, ca urmare a procesuluipermanent de căutări ale unor soluții, care săducă la facilitarea schimburilor de turiști întrețări, negocierile comerciale internaționale trebuiesă-și amplifice prezența tot mai vădit înrelațiile bilaterale, devenind, astfel, principalulși singurul mijloc de comunicare internaționalăîn businessul turistic.În prezentul articol, se analizează modalitatea,prin care se desfășoară negocierile contemporaneîn businessul turistic și care constituie unargument în sprijinul determinării, pe de o parte,a necesității acestor negocieri, iar pe de altă parte,a modului și complexității petrecerii acestora. CZU: 338.48:316.772.4 ************************************************************************************************************************************* In tourism business, international tradenegotiation represents the main way to accessperformance, given the existence of a balance ofbenefits for all parties.Taking into account the great trends inthe evolution of the world tourism, as a result ofthe permanent process of seeking solutions thatwill facilitate the exchange of tourists amongcountries, international trade negotiations mustintensify their more obvious presence in bilateralrelations, thus becoming the main and themost reliable means of international communicationwithin the tourism business.This article presents the way in which modernnegotiations are taking place in the tourismbusiness and which represent an argument insupport of determining the necessity of thesenegotiations on the one hand, and on the otherhand – their way and complexity. CZU: 338.48:316.772.4 en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr.2 (108)
dc.subject negocieri en_US
dc.subject negocieri comerciale international en_US
dc.subject prestație turistică en_US
dc.subject turism en_US
dc.subject întreprinderi turistice en_US
dc.title Negocierea comercială internațională în prestația turistică en_US
dc.title.alternative International Trade Negotiation in Tourism Services en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account