IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Analysis of the Existing Quality Management within the Enterprise and Development of Proposals for its Improvement

Show simple item record

dc.contributor.author Moraru, Maria
dc.date.accessioned 2024-03-06T08:18:18Z
dc.date.available 2024-03-06T08:18:18Z
dc.date.issued 2023-04
dc.identifier.isbn 978-9975-180-05-4
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3136
dc.description MORARU, Maria. Analysis of the Existing Quality Management within the Enterprise and Development of Proposals for its Improvement = Analiza sistemului existent de management al calității la întreprindere și elaborarea de propuneri pentru perfecționarea acestuia. Coord. șt.: ȚÎMBALIUC, Natalia. In: Simpozion Ştiinţific al Tinerilor Cercetători, (7-8 aprilie 2023) [online]: Culegere de lucrări ştiinţifice. Ediţia a 21-a. Chişinău: [S. n.], 2023, vol. 1, pp. 43-47. ISBN 978-9975-180-05-4. en_US
dc.description.abstract Managementul calității joacă un rol important în cadrul unei întreprinderi, deoarece conduce la o mai mare satisfacție a clienților, la un avantaj competitiv, la reducerea costurilor, la îmbunătățirea proceselor, la respectarea standardelor și reglementărilor și la o mai mare implicare a angajaților. Întreprinderile care acordă prioritate managementului calității au mai multe șanse de a reuși și de a prospera în mediul de afaceri actual. O reputație solidă în ceea ce privește calitatea este un factor de diferențiere important pe piața actuală. Prin urmare, o organizație trebuie să dispună de procese și instrumente de management al calității de ultimă generație, care să sprijine întreaga organizație. Cu toate acestea, pentru a avea un sistem de management al calității de succes, principiile de management al calității trebuie să fie stabilite și revizuite în mod constant. Astfel, scopul acestui articol este de a prezenta rezultatele studiilor privind impactul sistemului de management al calității asupra îmbunătățirii proceselor de management în cadrul întreprinderelor. Obiectivul principal fiind analizarea impactului implementării cerințelor ISO 9001 pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții, îmbunătățirea proceselor de management și a obiectivelor în domeniul calității. De asemenea, studiul evidențiază propuneri de perfecționare a sistemul de management al calității. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v1.07; CZU: 005.52:005.6; JEL: M10, M11 en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Print-Caro en_US
dc.subject quality management en_US
dc.subject ISO 9001:2015 standard en_US
dc.subject quality improvement en_US
dc.subject management processes en_US
dc.title Analysis of the Existing Quality Management within the Enterprise and Development of Proposals for its Improvement en_US
dc.title.alternative Analiza sistemului existent de management al calității la întreprindere și elaborarea de propuneri pentru perfecționarea acestuia en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account