IREK – AESM (Institutional Repository of Economic Knowledge)

Impactul informaţiilor de pe ambalajul produselor alimentare în ghidarea alegerii consumatorilor

Show simple item record

dc.contributor.author Grigoraş, Maria
dc.date.accessioned 2017-05-26T05:15:50Z
dc.date.available 2017-05-26T05:15:50Z
dc.date.issued 2017-03
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:8080/xmlui/handle/123456789/268
dc.description Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.1 (99), martie 2017 - P. 19-36. - Bibliogr.: p. 36 - Categoria B, ISSN 1810-9136 en_US
dc.description.abstract În ultima perioadă, datorită controverselor apărute în industria alimentară şi impactului mediilor de socializare, precum şi descoperirii legăturii tot mai intense între produsele consumate şi starea sănătăţii, consumatorul a devenit mai perspicace în luarea deciziei de cumpărare a alimentelor. Un important element de ghidare în alegerea reuşită a produselor alimentare îl constituie informaţiile nutriţionale de pe etichetă. Astfel, consumatorul încearcă să proceseze aceste informaţii. Scopul cercetării a constat în determinarea gradului de comprehensibilitate al informaţiilor expuse pe etichetele alimentelor, evaluarea profilului nutriţional al acestora, precum şi evidenţierea unei posibile antiteze între imaginea favorabilă percepută şi valoarea nutritivă „de facto” ale respectivelor produse. Pentru îndeplinirea acestui scop, s-au efectuat cercetări exploratorii de marketing, utilizând chestionarul şi metoda SAIN-LIM. JEL: M31, P36, Q13. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Editura ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr. 1 (99) / 2017
dc.subject informaţii nutriţionale en_US
dc.subject strategie proactivă en_US
dc.subject strategie de adaptare en_US
dc.subject profil nutritional en_US
dc.subject dietă calorică en_US
dc.subject sisteme F.O.P. en_US
dc.subject Frontof-Package en_US
dc.title Impactul informaţiilor de pe ambalajul produselor alimentare în ghidarea alegerii consumatorilor en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account