IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Automatizarea procesului de know your customer prin intermediul aplicației mobile

Show simple item record

dc.contributor.author Nastas, Vasile
dc.date.accessioned 2022-12-12T12:16:05Z
dc.date.available 2022-12-12T12:16:05Z
dc.date.issued 2022-09
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2321
dc.description NASTAS, Vasile. Automatizarea procesului de know your customer prin intermediul aplicației mobile = Automation of the Know Your Customer Process through the Mobile Application. In: Economica. 2022, nr. 3(121), pp. 104-115. ISSN 1810-9136. en_US
dc.description.abstract Această lucrare explorează valoarea aplicațiilor mobile și impactul acestora asupra procesului Know Your Customer (KYC)*, felul în care s-ar putea procesa diferite date și oferi rezultate bazate pe datele procesate. Cercetarea se focalizează pe investigații, rapoarte și statistici din diferite surse, cu privire la relația dintre automatizarea Know Your Customer și aplicațiile mobile concepute pentru aceasta. De asemenea, studiul include analize ale modului de punere în aplicare, în diverse țări, a rezultatelor explorării unui concept de delegare a unei părți din procesarea datelor, ce revine procesului Know Your Customer, către partea mobilă și stiva tehnologică utilizată în acest scop. Partea de delegare poate oferi o reducere semnificativă a costurilor și poate crește veniturile finale. CZU: 658.89:[621.395.721.5:004.451.5]; JEL: L86, E58, G18. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.104 ************************************************************************************************************************************* This paper explores the value of mobile applications and their impact over the Know Your Customer (KYC)* process, the way it could process different data and offer an output based on processed data. The research is focused on investigations, reports and statistics from different sources regarding relation between the Know Your Customer automation and mobile applications designed for it. Besides, the study also includes analysis of the ways how it is implemented in different countries, results of a proof of concept that could delegate part of the Know Your Customer job to the mobile side and the technology stack that was used for this purpose. The delegation part can provide significant costs reduction and increase the final revenue. CZU: 658.89:[621.395.721.5:004.451.5]; JEL: L86, E58, G18. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.104 en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr. 3(121)
dc.subject client final en_US
dc.subject costuri Know Your Customer en_US
dc.subject piața aplicațiilor mobile en_US
dc.subject statistica aplicațiilor mobile en_US
dc.subject Computer Vision en_US
dc.subject end consumers en_US
dc.subject mobile marketplace en_US
dc.subject mobile statistics en_US
dc.title Automatizarea procesului de know your customer prin intermediul aplicației mobile en_US
dc.title.alternative Automation of the Know Your Customer Process through the Mobile Application en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account