IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Noi evoluții și tendințe în dezvoltarea științei și practicii de marketing

Show simple item record

dc.contributor.author Rapcea, Vitalie
dc.date.accessioned 2016-10-26T12:36:27Z
dc.date.available 2016-10-26T12:36:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/231
dc.description Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, 2014. № 2. - P. 39-46. - Bibliogr.: p. 46. - Categoria B, ISSN 1810-9136 en_US
dc.description.abstract După Charles Lamb, marketingul are două fațete: una este cea de filozofie sau orientare managerială, iar cea de-a doua este dată de activitățile și procesele care duc la realizarea filozofiei de afaceri. Atât filozofia, cât și practicile manageriale de marketing au cunoscut o evoluție continuă; marketingul fiind, probabil, conceptul economic cel mai dinamic. Astăzi, atât filozofia, cât și practicile manageriale trec printr-o perioadă de redefinire. Secolul al XXI-lea vine cu noi provocări pentru știința și practica de marketing. Prezentul studiu își propune să identifice aceste provocări și să argumenteze științific răspunsul pe care îl oferă marketingul, atât sub aspect de filozofie, cât și de practică managerială. JEL: M31 en_US
dc.publisher Editura ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr.2 (88) / 2014
dc.subject marketing vertical en_US
dc.subject marketing orizontal en_US
dc.subject efect de sinergie en_US
dc.subject vacă mov en_US
dc.subject rețele sociale en_US
dc.title Noi evoluții și tendințe în dezvoltarea științei și practicii de marketing en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account