IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Dezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketing

Show simple item record

dc.contributor.author Petrovici, Sergiu
dc.contributor.author Mîrza, Sergiu
dc.date.accessioned 2016-10-26T08:16:27Z
dc.date.available 2016-10-26T08:16:27Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/188
dc.description Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, 2015. № 3. - P. 7-13. - Bibliogr.: p. 13 - Categoria B ISSN 1810-9136 en_US
dc.description.abstract În lucrare, sunt elucidate specificul cercetării pieței cerealelor și conceptul dezvoltării strategice a pieței cerealelor în baza abordării de marketing. O deosebită atenție este acordată problemei evaluării potențialului de marketing ca mijloc de descoperire a avantajelor și dezavantajelor concurențiale în dezvoltarea ramurii cerealelor din republică. Pentru o mai mare claritate, autorii au formulat direcțiile de perfecționare a mecanismului pieței cerealelor din Republica Moldova. JEL: M10, M31 en_US
dc.publisher Editura ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr.3 (93) / 2015
dc.subject piața cerealelor en_US
dc.subject dezvoltarea strategică en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject potențialul de marketing en_US
dc.title Dezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketing en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account